[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KajsaRC2001
Elev |
Jag reste mig upp och gick ner till sjukhusflygen. Jag kundr väll i alla fall se till så att han mår bra.
30 aug, 2013 19:03 |
|
Borttagen
|
"Förlåt Gina,sa jag tyst.Men jag vill vara ifred ett tag.
Gina reste sig upp. "Okej,jag kommer tillbaka ikvälll,ropade hon. sedan sprang hon ut. Dörren öppnades ett tag senare och in kom Samine 30 aug, 2013 19:06 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 19:07 |
|
Borttagen
|
Jag började rodna när Samine kom närmare mig.
"Varför bryr du dig?,sa jag tufft. 30 aug, 2013 19:08 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 19:10 |
|
Borttagen
|
"Jaha,sa jag svagt. Du ska få som du vill,du ska inte behöva träffa äckliga mig igen.
30 aug, 2013 19:11 |
|
Borttagen
|
Jag gick till stora salen
" Har ni hört! Josh ligger på sjukhusflygeln " hördes en röst " Herregud!" Sa jag och rusade till sjukhusflygeln " Josh!" Sa jag 30 aug, 2013 19:13 |
|
Borttagen
|
Plötsligt kom Emma inspringande.
"Hej,sa jag och kysste henne. 30 aug, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Jag besvarade Josh kyss
" Herregud, hur mår du?" Sa jag och la en lock bakom mitt öra 30 aug, 2013 19:15 |
|
Borttagen
|
"Jag mår bra,sa jag svagt.
Jag tittade på Samine 30 aug, 2013 19:17 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen