(PRS) Sofia-Potter & Ripadal!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (PRS) Sofia-Potter & Ripadal!
|
Borttagen
|
Du får vara vad du vill!
Men tjejen ska vara arg i början typ
29 aug, 2013 13:25
|
|
Borttagen
|
Då blir det inget roligt roll om det är att tjejen ska vara arg.
29 aug, 2013 13:28
|
|
Borttagen
|
Men killen är en tjejtjusare och ger inte upp så lätt och tillsist mjuknar hon
29 aug, 2013 13:30
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 13:32
|
|
Borttagen
|
Eller så kan vi ta nåt annat
29 aug, 2013 13:33
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 13:35
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 13:37
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 13:38
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 13:41
|
|
Borttagen
|
Ja jag har sagt mina ideer men inget dög.
29 aug, 2013 13:43
|
Du får inte svara på den här tråden.