(Prs) Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Kasta stennar i vattnet sa Mark
20 jun, 2013 22:36
|
|
Borttagen
|
kul sa Viktor & slängde en stor sten i vattnet
20 jun, 2013 22:38
|
|
Borttagen
|
Mark tog upp en sten och kastade den långt iväg i vattet
20 jun, 2013 22:49
|
|
Borttagen
|
hej kan ni 2 sluta slänga stenar i vattnet ? sa Ben som nu stod bakom dom 2
20 jun, 2013 22:55
|
|
Borttagen
|
Mark vände sig om
" Em hej sa Mark och log som ingenting hade hänt
20 jun, 2013 22:57
|
|
Borttagen
|
vattnet här är magiskt & den blir inte glad om folk slänger stenar på den sa Ben
20 jun, 2013 23:00
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 23:01
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 23:02
|
|
Borttagen
|
Mark förklarade det som hade hänt
20 jun, 2013 23:03
|
|
Borttagen
|
så ni vill stana här? sa Ben
20 jun, 2013 23:12
|
Du får inte svara på den här tråden.