PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
[Uggla kanske är bäst]
"Och om jag beger mig mot underjorden igen då?" frågar Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 dec, 2013 17:41 |
|
Borttagen
|
(Sure, ugglar dig ^^)
"Jag följer med dig", fastslår Meia. 30 dec, 2013 18:02 |
|
amanda1104
Elev |
"Nej! Du skulle antagligen inte överleva" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 dec, 2013 18:07 |
|
Borttagen
|
"Ja, då får jag väl hindra dig från att gå ner i underjorden då, för jag tänker inte låta dig försvinna igen!"
30 dec, 2013 18:30 |
|
amanda1104
Elev |
"Snälla Meia, min mor är där nere! Dessutom är det troligare att jag överlever där nere än att du skulle göra det!"
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 dec, 2013 18:46 |
|
Borttagen
|
Meia suckade. "Ja, du gör som du vill."
Hon vände om och började gå ner mot stugorna. 30 dec, 2013 19:08 |
|
amanda1104
Elev |
Aily ser sorgset efter sin vän. Till sist springer hon efter henne.
"Förlåt!" Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 dec, 2013 19:10 |
|
Borttagen
|
"Det är lugnt", svarar Meia och fortsätter att gå.
30 dec, 2013 19:28 |
|
amanda1104
Elev |
"Du får följa med" mumlar Aily. Hon vet att hon kommer ångra det men hon vill inte heller skiljas från sin vän.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 dec, 2013 19:31 |
|
Borttagen
|
Meia tog ögonkontakt med Aily i någon sekund innan hon gick in i stugan och stängde dörren om sig.
30 dec, 2013 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen