Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Smutsen
Elev |
Tyskland jag läser tyska så jag kan ju inte svika mitt val av språk.
26 aug, 2012 14:55 |
|
Borttagen
|
Frankrike
26 aug, 2012 16:20 |
|
Elin Lovegood
Elev |
26 aug, 2012 16:55 |
|
BlondaHermione
Elev |
26 aug, 2012 17:14 |
|
-Patronus-
Elev |
26 aug, 2012 17:31 |
|
Disenchanted
Elev |
26 aug, 2012 18:05 |
|
Ladusvalan
Elev |
Själv måste jag, utan tvekan, välja Frankrike (även om Tyskland är ett mycket trevligt land det också), eftersom jag läser franska, vill lära mig att tala det flytande (det är det vackraste språket, enligt mig), kulturen är underbar och landet känns väldigt romantiskt, på nåt vis. Särskilt de mindre städerna i södra Frankrike, som inte är lika hetsiga som t.ex. Paris. ♥
Hur som helst vann Frankrike (18 röster) en ganska stor seger över Tyskland (5 röster) i gårdagens "antingen-eller", så jag säger grattis till Frankrike! OBS! Snart kommer en ny fråga i första inlägget, precis som vanligt ... 27 aug, 2012 09:54 |
|
MizzNina
Elev |
Trygghet blandat med spänning.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 27 aug, 2012 09:57 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
27 aug, 2012 10:01 |
|
MissLollo
Elev |
Gud vad svårt, när det väl är spänningföredrar man ju trygghet, alla gillar väl att kunna känna sig trygg.
Men om det bara är tryggt blir det tråkigt så man behöver lite spänning i livet. Jag kan inte välja. Fast just nu skulle jag faktiskt vilja ha lite spänning tror jag...
27 aug, 2012 10:03 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen