Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 57 58 59 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Tonks_xD
Elev

Avatar


Älskar dig också, finis Och grattis

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

28 sep, 2012 14:58

Ginny00
Elev

Avatar


Jag funderar på att skriva en oneshot(twoshot kanske) på engelska innan den här, för att utmana mig själv Men då får ni läsa den ofc!

28 sep, 2012 21:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag funderar på att skriva en oneshot(twoshot kanske) på engelska innan den här, för att utmana mig själv Men då får ni läsa den ofc!
Skulle vara jättekul!

28 sep, 2012 21:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag funderar på att skriva en oneshot(twoshot kanske) på engelska innan den här, för att utmana mig själv Men då får ni läsa den ofc!

Tänker definitivt läsa den då! Och jag älskar dig också

29 sep, 2012 16:26

Ginny Weasley 01
Elev

Avatar


Du skriver så himla bra!

[img]http:/

29 sep, 2012 17:07

HannaPanna
Elev

Avatar


Vi älskar dig med gmn Grattis, du förtjänade det, verkligen. Puss!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

30 sep, 2012 12:18

Ginny00
Elev

Avatar


Tack allihopa ♥ Oneshoten får bli lite på sidan sådär, men jag ska börja planera kapitel sju!

30 sep, 2012 18:22

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Tack allihopa ♥ Oneshoten får bli lite på sidan sådär, men jag ska börja planera kapitel sju!
Härligt

30 sep, 2012 18:24

Ginny00
Elev

Avatar


Kapitel sju är typ två delar.. inte så långt :p But well.

Jag är alldeles för trött och har en alldeles för stressig vecka, så jag vet inte när ni får kapitlet för jag har inte ens börjat skriva och kanske inte orkar göra det förrän i helgen.. men det kommer någon gång i alla fall.

2 okt, 2012 18:56

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Kapitel sju är typ två delar.. inte så långt :p But well.

Jag är alldeles för trött och har en alldeles för stressig vecka, så jag vet inte när ni får kapitlet för jag har inte ens börjat skriva och kanske inte orkar göra det förrän i helgen.. men det kommer någon gång i alla fall.

Vi kommer älska det oavsett när det kommer ♥

~MY TUMBLR~

2 okt, 2012 19:17

1 2 3 ... 57 58 59 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.