The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
28 sep, 2012 14:58 |
|
Ginny00
Elev |
Jag funderar på att skriva en oneshot(twoshot kanske) på engelska innan den här, för att utmana mig själv
28 sep, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skulle vara jättekul! Jag funderar på att skriva en oneshot(twoshot kanske) på engelska innan den här, för att utmana mig själv 28 sep, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag funderar på att skriva en oneshot(twoshot kanske) på engelska innan den här, för att utmana mig själv Tänker definitivt läsa den då! 29 sep, 2012 16:26 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Du skriver så himla bra!
[img]http:/ 29 sep, 2012 17:07 |
|
HannaPanna
Elev |
30 sep, 2012 12:18 |
|
Ginny00
Elev |
Tack allihopa ♥ Oneshoten får bli lite på sidan sådär, men jag ska börja planera kapitel sju!
30 sep, 2012 18:22 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Ginny00: HärligtTack allihopa ♥ Oneshoten får bli lite på sidan sådär, men jag ska börja planera kapitel sju! 30 sep, 2012 18:24 |
|
Ginny00
Elev |
Kapitel sju är typ två delar.. inte så långt :p But well.
Jag är alldeles för trött och har en alldeles för stressig vecka, så jag vet inte när ni får kapitlet för jag har inte ens börjat skriva och kanske inte orkar göra det förrän i helgen.. men det kommer någon gång i alla fall. 2 okt, 2012 18:56 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Kapitel sju är typ två delar.. inte så långt :p But well. Jag är alldeles för trött och har en alldeles för stressig vecka, så jag vet inte när ni får kapitlet för jag har inte ens börjat skriva och kanske inte orkar göra det förrän i helgen.. men det kommer någon gång i alla fall. Vi kommer älska det oavsett när det kommer ♥ ~MY TUMBLR~ 2 okt, 2012 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen