Mugglis författare 2012
Forum > Quidditchplanen > Mugglis författare 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Nelly1513: Snälla, skynda er Lills och Julle! TwT Förlåt om jag låter tjatig men jag har varit (herregud) SÅ taggad över det här O.O Haha, har just skickat ett poäng. OMG!! TACK♥♥ AlexZz and I are friends 4 ever <3
30 apr, 2012 21:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
30 apr, 2012 21:08 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Men måste någon lämna oss den här omgången om någon har hoppat ut? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 30 apr, 2012 21:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
asså jag har funderat på det, vi skulle kunna hoppa över det eftersom två har lämnat oss
![]()
30 apr, 2012 21:11 |
|
Nelly1513
Elev |
VA?!!! Men... men det är väl bara att inte räkna med dem som hoppat ur?
AlexZz and I are friends 4 ever <3
30 apr, 2012 21:14 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Men ju fler deltagare, desto längre tävling, desto längre kul! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 30 apr, 2012 21:16 |
|
Cara Riddle
Elev |
ja det är sant, men frågan är ändå om någon skall åka ut lr inte xD ja ajg är elak, drf bad jag mina medhjälpare om hjälp att bestämma :p
![]()
30 apr, 2012 21:17 |
|
AlexZz
Elev |
30 apr, 2012 21:24 |
|
Cara Riddle
Elev |
haha ja men ibland är jag en snäll Prinsessa och inte bestämmer allt själv
![]()
30 apr, 2012 21:25 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: haha ja men ibland är jag en snäll Prinsessa och inte bestämmer allt själv Yay! Så, vem vann då? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 30 apr, 2012 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen