Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ascendio
Elev |
Jag har hört dig sjunga, du ska veta att du verkligen är otroligt duktig. Du sjunger fantastiskt fint! ♥
Tom Felton, really beautiful.
14 nov, 2011 17:12 |
|
Borttagen
|
Usch nej..
Gjorde en kass version på Go the distance till mugglis idol imorse, borde göra om den, men har inte tid så skickade in den x/ 14 nov, 2011 17:13 |
|
Ascendio
Elev |
14 nov, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
Usch nej...
http://www.youtube.com/watch?v=_g5iPUTGe4E There you got.. snälla, titta inte - för jag ser jävligt efterbliven ut vilket jag gör då jag inte har en gitarr att gömma mig bakom x( 14 nov, 2011 17:18 |
|
Ascendio
Elev |
MEN HERREROWILNG VAD DUKTIG DU ÄR!
Du är riktigt jäkla bra, så fantastisk jätte bra. Du kommer gå långt med din röst, du borde söka till idol eller talang. Och du är jätte söt!
Tom Felton, really beautiful.
14 nov, 2011 17:23 |
|
Borttagen
|
Åh, tack fina du..♥
Usch, söka till något sånt, det har jag absolut inte självförtroende för, inte en chans.. x/ 14 nov, 2011 17:25 |
|
Ascendio
Elev |
Aw, okej ♥
här är när jag sjunger. http://www.youtube.com/user/heyybolluu?feature=mhee#p/u/11/C9pEIA9CNcM
Tom Felton, really beautiful.
14 nov, 2011 17:27 |
|
Borttagen
|
Sjukt bra ju ♥
14 nov, 2011 17:29 |
|
Ascendio
Elev |
Nja, jag var typ as hes hihi ♥
Men shit, det är bara vi som skriver här just nu. (a) ♥
Tom Felton, really beautiful.
14 nov, 2011 17:31 |
|
Luna 1
Elev |
14 nov, 2011 17:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen