@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
4 jul, 2012 00:30 |
|
Borttagen
|
Asså..
Jag är ju såhäääär nära på att cosplaya female Tintin på mugglispicknicken, but I need; En blåare tröja (den jag har är för ljusblå) En vit skjorta En brun kjol Vita/svarta knästrumpor En beige trenchcoat Jag ber till gud att lite av det här finns i London. 4 jul, 2012 00:31 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har tråkigt
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jul, 2012 00:34 |
|
Lordlollo
Elev |
seriöst, vad har jag för liv?! jag sitter och tittar på fjortis smink totorialer ....
♆ 4 jul, 2012 00:49 |
|
ginnyw123
Elev |
4 jul, 2012 00:55 |
|
whirlwinds
Elev |
4 jul, 2012 00:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: I know that feel, bro. What's wrong with your bro? 4 jul, 2012 01:00 |
|
Dracossister
Elev |
4 jul, 2012 01:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
4 jul, 2012 01:38 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Här är jag, tillfälligt hemma med underbart, trådlöst internet.
Men jag rekommenderar att ni nt vänjer er för mkt vid min närvaro, för jag åker till danmark i övermrgn. eller ja, imrgn faktist. det är ju den fjärde redan. På vägen dit stannar jag i sverige!! och så ska jah typ på liseberg, vem kommer med mig? speech! 4 jul, 2012 01:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen