UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
Skrivet av emma malfoy: Vet att alla säger att 2017 var ett kasst år, men det var lätt mitt bästa år hittills Tycker också att det var ett bra år c:
4 feb, 2018 08:53 |
|
Scorperion
Elev |
6 feb, 2018 14:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Scorperion: Jag är glad att Benjamin slog ut Edward. Jag kan väl inte vara den enda? Du är inte ensam nånstans ! Alltså så otroligt glad ! Edward va bara .... pinsam 6 feb, 2018 15:27 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Scorperion: Jag är glad att Benjamin slog ut Edward. Jag kan väl inte vara den enda? Du är inte ensam nånstans ! Alltså så otroligt glad ! Edward va bara .... pinsam Yeeaaah. Kändes inte riktigt som att han tog tävligen på allvar Dessutom hade jag varit chockad om Benjamin åkte ut
6 feb, 2018 15:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Scorperion: Jag är glad att Benjamin slog ut Edward. Jag kan väl inte vara den enda? Du är inte ensam nånstans ! Alltså så otroligt glad ! Edward va bara .... pinsam Yeeaaah. Kändes inte riktigt som att han tog tävligen på allvar Dessutom hade jag varit chockad om Benjamin åkte ut Eller hur! Lixom, det där hade väl typ kunnat funka i typ bolibompa eller nått. Eller hur jag med! Han va faktiskt riktigt bra ! 6 feb, 2018 16:07 |
|
PI-mästaren
Elev |
9 feb, 2018 21:43 |
|
Borttagen
|
Jag bryr mig inte om OS. Eller Mello.
10 feb, 2018 02:12 |
|
Scorperion
Elev |
Är inte så himla intresserad av Hamilton alltså... den är säkert bra men den är absolut inte högst upp på min priolista med pjäser jag vill se...
12 feb, 2018 00:35 |
|
Beben
Elev |
Riverdale måste vara en av de mest overrated TV serierna just nu. Plus deras ships, herregud I’m lost for words
18 feb, 2018 10:45 |
|
Irissuzanne
Elev |
Såg många som tyckte illa om Sverige på något sätt och folk som inte förstår varför man skulle bo kvar i Sverige när man flyttar hemifrån. Visst jag kan hålla med om att Sverige inte är så intressant för unga vuxna och sånt men Sverige är ett bra land att leva i. Ja flyttade till Sverige när jag var 9 och även om jag gärna skulle vilja resa runt i världen senare så skulle jag aldrig vilja flytta. Nästan varje dag får jag höra av mina föräldrar hur det skulle ha varit om vi fortfarande bodde kvar i Nederlänfderna. Tro mig när jag säger att det är så mycket bättre här.
18 feb, 2018 13:46 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen