@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Det sitter en dansk hare utanför mitt fönster och den har suttit där ett bra tag nu. Praying to god att det visar sig att det är en animagus omg Förlåt men jag måste fråga.. Hur vet du att den är dansk? 3 jul, 2012 23:03 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Det sitter en dansk hare utanför mitt fönster och den har suttit där ett bra tag nu. Praying to god att det visar sig att det är en animagus omg Förlåt men jag måste fråga.. Hur vet du att den är dansk? Jag är i Danmark, höhö x) Edit: Solkattens version var bättre, haha x) ![]()
3 jul, 2012 23:05 |
|
scarhead
Lärare |
3 jul, 2012 23:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag kommer inte över att jag stod någon meter ifrån två ugglor idag två mothafucking ugglor När jag var liten stod jag en meter ifrån en uggla "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jul, 2012 23:11 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: ....Skrivet av scarhead: Jag kommer inte över att jag stod någon meter ifrån två ugglor idag två mothafucking ugglor När jag var liten stod jag en meter ifrån en uggla wow. o.o det var första gången jag såg en idag. det finns inga hemma i Borås, eller så gömmer sig dem i skogen. ehe. 3 jul, 2012 23:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
3 jul, 2012 23:23 |
|
scarhead
Lärare |
sitter och dör halvt för jag ska träffa HarryFreakingPotter och si_tonks om mindre än två veckor
asdjdhgkjgjdkgnhrkitneolwgöti 3 jul, 2012 23:24 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag måste hjälpa min mor att fixa inför nån loppis imorn...
3 jul, 2012 23:50 |
|
Lordlollo
Elev |
Jag har så sjukt otroligt jävla skit tråkigt!
♆ 3 jul, 2012 23:51 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hoppas det kommer finnas några J.B.-fans i min nya klass till hösten. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jul, 2012 23:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen