@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
3 jul, 2012 22:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Försäljningsperiod: Start fredag, 12-07-06 09:00 Slut måndag, 13-04-22 23:00 ^ Men bara för att sista dagen är måndagen den 13 april så kan väl biljetterna ta slut i förväg eller? :s "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jul, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
du sover för lite? 3 jul, 2012 22:23 |
|
Ginny00
Elev |
Måns: Molly, vad är du?
Molly: En jävel på kärlek Kamera: *filma Eric Saade* Jag: *börjar skratta så jag ligger dubbelvikt på golvet* DÅLIG HUMOR HAR JAG MEN JAG BRYR MIG INTE 3 jul, 2012 22:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 3 kl. 22:36
|
|
AlexZz
Elev |
3 jul, 2012 22:36 |
|
whirlwinds
Elev |
assååååå ville ju ha en klasslista med gymnasiebeskedet så jag kunde stalka upp min blivande klass på facebook
3 jul, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag vill gå på Justin Biebers konsert nästa år men tror inte jag kommer ha någon att gå med och jag vill inte resa till Stockholm ensam. Åh, thiis. Fast jag bor dock ca en timme ifrån Stockholm, så det är inte omöjligt för mig att ta mig dit. Men problemet är att jag inte har någon att gå med, och jag vill verkligen inte behöva gå med min mamma, men det verkar vara sista utvägen ifall jag ska få gå. x-x Skrivet av Solkatten: Försäljningsperiod: Start fredag, 12-07-06 09:00 Slut måndag, 13-04-22 23:00 ^ Men bara för att sista dagen är måndagen den 13 april så kan väl biljetterna ta slut i förväg eller? :s Jag tror inte att det kommer finnas några biljetter kvar på måndag, om jag ska vara ärlig. Isåfall väldigt dåliga platser, ifall det skulle finnas kvar. För liksom, det är Justin Bieber vi snackar om här, okej det där lät drygt menade inte så men ja. xD Liksom, det finns väldigt många svenska beliebers, och många av dem(bland annat jag) har väntat i flera år på att han ska komma, så jag tror att biljetterna ryker ganska fort. 3 jul, 2012 22:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag vill gå på Justin Biebers konsert nästa år men tror inte jag kommer ha någon att gå med och jag vill inte resa till Stockholm ensam. Åh, thiis. Fast jag bor dock ca en timme ifrån Stockholm, så det är inte omöjligt för mig att ta mig dit. Men problemet är att jag inte har någon att gå med, och jag vill verkligen inte behöva gå med min mamma, men det verkar vara sista utvägen ifall jag ska få gå. x-x Skrivet av Solkatten: Försäljningsperiod: Start fredag, 12-07-06 09:00 Slut måndag, 13-04-22 23:00 ^ Men bara för att sista dagen är måndagen den 13 april så kan väl biljetterna ta slut i förväg eller? :s Jag tror inte att det kommer finnas några biljetter kvar på måndag, om jag ska vara ärlig. Isåfall väldigt dåliga platser, ifall det skulle finnas kvar. För liksom, det är Justin Bieber vi snackar om här, okej det där lät drygt menade inte så men ja. xD Liksom, det finns väldigt många svenska beliebers, och många av dem(bland annat jag) har väntat i flera år på att han ska komma, så jag tror att biljetterna ryker ganska fort. Jag bor ca en hel dag från Stockholm -.- Om jag också bodde en timme därifrån hade jag åkt ... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jul, 2012 22:47 |
|
si_tonks
Elev |
Det sitter en dansk hare utanför mitt fönster och den har suttit där ett bra tag nu.
Praying to god att det visar sig att det är en animagus omg ![]()
3 jul, 2012 22:56 |
|
Solkatten
Elev |
^ Läste först inte "hare" så läste bara att det satt en dansk utanför ditt fönster xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jul, 2012 23:02 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen