@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
är så arg, arg, arg, arg, arg, arg, arg, arg, arg. vet inte om jag ska gråta eller skrika, jäklar vad less jag är.
3 jul, 2012 20:41 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill gå på Justin Biebers konsert nästa år men tror inte jag kommer ha någon att gå med och jag vill inte resa till Stockholm ensam.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jul, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
hey, bro här kommer ett litet tips alt+reblog 3 jul, 2012 20:50 |
|
joel9324
Elev |
3 jul, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
3 jul, 2012 20:54 |
|
Solkatten
Elev |
Försäljningsperiod:
Start fredag, 12-07-06 09:00 Slut måndag, 13-04-22 23:00 ^ Men bara för att sista dagen är måndagen den 13 april så kan väl biljetterna ta slut i förväg eller? :s "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jul, 2012 21:04 |
|
Twix
Elev |
Utanför vår lägenhet står det en bil som har LOL som registreringsbokstävergrej
3 jul, 2012 21:45 |
|
linnvendela
Elev |
3 jul, 2012 21:47 |
|
t i l d a
Elev |
3 jul, 2012 21:47 |
|
joel9324
Elev |
3 jul, 2012 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen