@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LolFeelings: För att störa folk som försöker ha trevligt och för att ingen kastar ut dem Skrivet av Cara Riddle: Hm, här verkar det som om småbarnen bara befinnersig på stadens bibliotek, för jag ser dem aldrig någon annanstans. VARFÖR JUST PÅ BIBLIOTEKET??!! Skrivet av LolFeelings: Så himla irriterande -.- jag var helt säker på att de stod utanför mitt fönster bara för att jävlas Skrivet av Celebikai: YES, det är alltid småbarn som skriker på bibliotek. I alla fall i denna stad. Skrivet av Cara Riddle: OMG småbarn och småbarnsföräldrar borde inte vara på allmänna platser -.- inte om det inte kan få tyst på ungarna i alla fall det brukar vara småbarn på biblioteket (!!!!!) som skriker ska dit imorgon ;__; bibliotekarierna gör inget heller, välkommen till oxelösund ![]()
3 jul, 2012 18:23 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LolFeelings: För att störa folk som försöker ha trevligt och för att ingen kastar ut dem Skrivet av Cara Riddle: Hm, här verkar det som om småbarnen bara befinnersig på stadens bibliotek, för jag ser dem aldrig någon annanstans. VARFÖR JUST PÅ BIBLIOTEKET??!! Skrivet av LolFeelings: Så himla irriterande -.- jag var helt säker på att de stod utanför mitt fönster bara för att jävlas Skrivet av Celebikai: YES, det är alltid småbarn som skriker på bibliotek. I alla fall i denna stad. Skrivet av Cara Riddle: OMG småbarn och småbarnsföräldrar borde inte vara på allmänna platser -.- inte om det inte kan få tyst på ungarna i alla fall det brukar vara småbarn på biblioteket (!!!!!) som skriker ska dit imorgon ;__; bibliotekarierna gör inget heller, välkommen till oxelösund samma där jag bor Man får väl gå dit lite senare på kvällen när de sover...
3 jul, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Fick panik och började hyperventilera idag pågrund av min fobi, alltså något som jag inte kan rå för, men ändå så blev min mamma sur på mig och började skrika och säga att jag ska sluta.
De tror att jag bara överdriver. Men jag kan inte kontrollera min fobi, det går inte, jag är livrädd, och då kan jag inte rå för att jag skriker eller blir så hysterisk som jag blir. Jag kan inte det. Även om det verkar helt patetiskt för dem att få panik över den anledningen. 3 jul, 2012 18:55 |
|
Freja
Elev |
Vad är du rädd för^?
Everything is Dramione and nothing hurts. 3 jul, 2012 19:29 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Celebikai: holy shit bor du i oxelösund??!!Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LolFeelings: För att störa folk som försöker ha trevligt och för att ingen kastar ut dem Skrivet av Cara Riddle: Hm, här verkar det som om småbarnen bara befinnersig på stadens bibliotek, för jag ser dem aldrig någon annanstans. VARFÖR JUST PÅ BIBLIOTEKET??!! Skrivet av LolFeelings: Så himla irriterande -.- jag var helt säker på att de stod utanför mitt fönster bara för att jävlas Skrivet av Celebikai: YES, det är alltid småbarn som skriker på bibliotek. I alla fall i denna stad. Skrivet av Cara Riddle: OMG småbarn och småbarnsföräldrar borde inte vara på allmänna platser -.- inte om det inte kan få tyst på ungarna i alla fall det brukar vara småbarn på biblioteket (!!!!!) som skriker ska dit imorgon ;__; bibliotekarierna gör inget heller, välkommen till oxelösund
3 jul, 2012 19:40 |
|
joel9324
Elev |
Nu ska jag göra en packlista till Greklandresan om 11 dagar
3 jul, 2012 19:50 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Celebikai: holy shit bor du i oxelösund??!! Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LolFeelings: För att störa folk som försöker ha trevligt och för att ingen kastar ut dem Skrivet av Cara Riddle: Hm, här verkar det som om småbarnen bara befinnersig på stadens bibliotek, för jag ser dem aldrig någon annanstans. VARFÖR JUST PÅ BIBLIOTEKET??!! Skrivet av LolFeelings: Så himla irriterande -.- jag var helt säker på att de stod utanför mitt fönster bara för att jävlas Skrivet av Celebikai: YES, det är alltid småbarn som skriker på bibliotek. I alla fall i denna stad. Skrivet av Cara Riddle: OMG småbarn och småbarnsföräldrar borde inte vara på allmänna platser -.- inte om det inte kan få tyst på ungarna i alla fall det brukar vara småbarn på biblioteket (!!!!!) som skriker ska dit imorgon ;__; bibliotekarierna gör inget heller, välkommen till oxelösund jaa ![]()
3 jul, 2012 20:03 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Celebikai: JAG TRODDE ATT JAG VAR ENSAM HÄR!!!Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Celebikai: holy shit bor du i oxelösund??!! Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LolFeelings: För att störa folk som försöker ha trevligt och för att ingen kastar ut dem Skrivet av Cara Riddle: Hm, här verkar det som om småbarnen bara befinnersig på stadens bibliotek, för jag ser dem aldrig någon annanstans. VARFÖR JUST PÅ BIBLIOTEKET??!! Skrivet av LolFeelings: Så himla irriterande -.- jag var helt säker på att de stod utanför mitt fönster bara för att jävlas Skrivet av Celebikai: YES, det är alltid småbarn som skriker på bibliotek. I alla fall i denna stad. Skrivet av Cara Riddle: OMG småbarn och småbarnsföräldrar borde inte vara på allmänna platser -.- inte om det inte kan få tyst på ungarna i alla fall det brukar vara småbarn på biblioteket (!!!!!) som skriker ska dit imorgon ;__; bibliotekarierna gör inget heller, välkommen till oxelösund jaa
3 jul, 2012 20:13 |
|
joel9324
Elev |
3 jul, 2012 20:36 |
|
Celebikai
Elev |
3 jul, 2012 20:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen