@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Okej. Discshop har rea på "Crime Time Boxar", så jag tänkte... NU slår jag till och köper Morden i Midsomer.
>.< fan va dyrt. om man vill köpa alla (som jag vill) så är det 5130 kr. + frakt. kill me. ska önska mig det i födelsedagspresent och julklapp!
3 jul, 2012 17:30 |
|
Celebikai
Elev |
3 jul, 2012 17:34 |
|
LolFeelings
Elev |
3 jul, 2012 17:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
OMG småbarn och småbarnsföräldrar borde inte vara på allmänna platser -.- inte om det inte kan få tyst på ungarna i alla fall
![]()
3 jul, 2012 17:50 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: OMG småbarn och småbarnsföräldrar borde inte vara på allmänna platser -.- inte om det inte kan få tyst på ungarna i alla fall det brukar vara småbarn på biblioteket (!!!!!) som skriker ska dit imorgon ;__; ![]()
3 jul, 2012 17:51 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Celebikai: YES, det är alltid småbarn som skriker på bibliotek. I alla fall i denna stad.Skrivet av Cara Riddle: OMG småbarn och småbarnsföräldrar borde inte vara på allmänna platser -.- inte om det inte kan få tyst på ungarna i alla fall det brukar vara småbarn på biblioteket (!!!!!) som skriker ska dit imorgon ;__;
3 jul, 2012 17:53 |
|
baramin
Elev |
Fick hundra kronor för varje skolår jag inte rökt druckit knarkat av mormor. 800 totalt. Alltså, så himla generad. Varför ska jag belönas för att jag inte knarkade som sjuåring? Hon lyssnade inte på mig när jag sa det, alltså hon är så söt. Min mormor är världens bästa människa.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 3 jul, 2012 17:56 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Så himla irriterande -.- jag var helt säker på att de stod utanför mitt fönster bara för att jävlas Skrivet av Celebikai: YES, det är alltid småbarn som skriker på bibliotek. I alla fall i denna stad. Skrivet av Cara Riddle: OMG småbarn och småbarnsföräldrar borde inte vara på allmänna platser -.- inte om det inte kan få tyst på ungarna i alla fall det brukar vara småbarn på biblioteket (!!!!!) som skriker ska dit imorgon ;__; ![]()
3 jul, 2012 18:08 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Hm, här verkar det som om småbarnen bara befinnersig på stadens bibliotek, för jag ser dem aldrig någon annanstans. VARFÖR JUST PÅ BIBLIOTEKET??!!Skrivet av LolFeelings: Så himla irriterande -.- jag var helt säker på att de stod utanför mitt fönster bara för att jävlas Skrivet av Celebikai: YES, det är alltid småbarn som skriker på bibliotek. I alla fall i denna stad. Skrivet av Cara Riddle: OMG småbarn och småbarnsföräldrar borde inte vara på allmänna platser -.- inte om det inte kan få tyst på ungarna i alla fall det brukar vara småbarn på biblioteket (!!!!!) som skriker ska dit imorgon ;__;
3 jul, 2012 18:12 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av LolFeelings: För att störa folk som försöker ha trevligt och för att ingen kastar ut dem Skrivet av Cara Riddle: Hm, här verkar det som om småbarnen bara befinnersig på stadens bibliotek, för jag ser dem aldrig någon annanstans. VARFÖR JUST PÅ BIBLIOTEKET??!! Skrivet av LolFeelings: Så himla irriterande -.- jag var helt säker på att de stod utanför mitt fönster bara för att jävlas Skrivet av Celebikai: YES, det är alltid småbarn som skriker på bibliotek. I alla fall i denna stad. Skrivet av Cara Riddle: OMG småbarn och småbarnsföräldrar borde inte vara på allmänna platser -.- inte om det inte kan få tyst på ungarna i alla fall det brukar vara småbarn på biblioteket (!!!!!) som skriker ska dit imorgon ;__; ![]()
3 jul, 2012 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen