@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
3 jul, 2012 15:49 |
|
Solkatten
Elev |
Justin Bieber noveller? Haha xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jul, 2012 16:08 |
|
Celebikai
Elev |
3 jul, 2012 16:10 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Justin Bieber noveller? Haha xD Japp, det finns vissa beliebers som är så sjukt bra på att skriva att det inte är sant!
3 jul, 2012 16:11 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Jag läser HP and the Half-Blood Prince och
Spoiler: Tryck här för att visa!
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
3 jul, 2012 16:16 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jul, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har köpt KAJ's första skiva (Kevin, Axel och Jacob) karalååtin, en hyllning till dom, karalååtin som en tjänglååt fast tvärtom. Fast e ji en karalååt segär itt vi schas åt tjängan fö tå vaar e korvkalas... valmo vet vem jag menar Åh, jag visste inte ens att de hade gett ut en skiva. Var fick du tag på den? De hade en skivrelease på Kärklax UF förra lördagen och sålde dem där, men man kan köpa dem på nätet HÄR Nice! 3 jul, 2012 16:42 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag tänkte skriva en liten lista med mugglisar jag tycker om, på min profil. Men det är inte så lätt... vågar liksom inte, med risk för att glömma någon...
3 jul, 2012 16:45 |
|
Solkatten
Elev |
Biljetterna till Justins konsert i april 2013 släpps nu på fredag ... jag vet ju inte om jag kommer gå.
http://nyheter24.se/noje/kandisar/713515-bieber-kommer-gora-tva-spelningar-i-sverige Men vänta. Han kommer kanske göra två spelningar i Sverige! Men asså. Läst det sista. Vissa fans är ju verkligen helt galna. :s "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jul, 2012 16:45 |
|
leumas vän
Elev |
3 jul, 2012 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen