@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av ol!v!a: hehe, svarade lite efter men aja!! Skrivet av ronnyponny: ja, jag håller med! Skrivet av ol!v!a: sådär, lite tråkigt slut typ! tyckte du den var bra?
3 jul, 2012 11:20 |
|
ol!v!a
Elev |
Skrivet av ronnyponny: det gör inget!Skrivet av ol!v!a: hehe, svarade lite efter men aja!! Skrivet av ronnyponny: ja, jag håller med! Skrivet av ol!v!a: sådär, lite tråkigt slut typ! tyckte du den var bra? 3 jul, 2012 11:23 |
|
Borttagen
|
har fastnat för save the world av shm.. Hm. Ya, i know u care
3 jul, 2012 12:02 |
|
Borttagen
|
3 jul, 2012 12:17
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 3 kl. 12:59
|
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Borttagen: Årets bästa dag idag, min födelsedag! Och ikväll får jag presenter ^^, mohahahha! Grattis på födelsedagen!
3 jul, 2012 12:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Årets bästa dag idag, min födelsedag! Och ikväll får jag presenter ^^, mohahahha! Grattis ^^ 3 jul, 2012 12:50 |
|
Borttagen
|
3 jul, 2012 13:03 |
|
Solkatten
Elev |
Det är skit varmt ute.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jul, 2012 13:44 |
|
EmahS
Elev |
Fuck. Lyckades riva hål på ett litet sår i ansiktet.
nu blöder jag istället? Snyggt! o.O Tur jag har på tok för lång lugg. den döljer om jag lägger den rätt _________________ Btw. Lyssna på Sommar i P1 nu! Emma Wiklund, det är galet bra och intressant. och hon pratar om de sjuka idealen i modebranschen.
3 jul, 2012 13:47 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på Justin Bieber. xD Vet inte varför.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jul, 2012 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen