@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Explodeorimplodeexplodeorimplode
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 3 jul, 2012 00:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Are oranges called oranges because they are orange in color or is the color orange called orange because oranges are orange in color? Vad ... O.o Jag fattar inte ett skit av det där xD Läs det hur långsamt som helst, då får ni ihop det Fattade det nu men den är fortfarande konstig! xD Inte enligt mig, det där är något jag har funderat på hur länge som helst. 3 jul, 2012 00:50 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Are oranges called oranges because they are orange in color or is the color orange called orange because oranges are orange in color? Vad ... O.o Jag fattar inte ett skit av det där xD Läs det hur långsamt som helst, då får ni ihop det Fattade det nu men den är fortfarande konstig! xD Inte enligt mig, det där är något jag har funderat på hur länge som helst. Okej? O.o xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jul, 2012 00:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Are oranges called oranges because they are orange in color or is the color orange called orange because oranges are orange in color? Vad ... O.o Jag fattar inte ett skit av det där xD Läs det hur långsamt som helst, då får ni ihop det Fattade det nu men den är fortfarande konstig! xD Inte enligt mig, det där är något jag har funderat på hur länge som helst. Okej? O.o xD Haha, XD Konstiga tankar det där. (och, nej jag har inte fått i mig något konstigt, jag blir bara så här efter att jag haft lite feels åt det dåliga hållet så att säga, ehe XP) 3 jul, 2012 00:52 |
|
accioron
Elev |
Kan inte förklara hur mycket jag älskar den här videon. ugh 3 jul, 2012 01:05 |
|
Borttagen
|
TARDIS RAAAAAAAAAAAAAAAAAVE!
Teheheh.. när Alice... kommer hem från Menorca och jag har varit i London ska vi ha Tardis Rave efter HG-lajvet den 31 Juli XD ![]() ![]() Edit; Fast det kanske blir svårt..... 3 jul, 2012 01:17 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag sooova. :'3
3 jul, 2012 01:26 |
|
Borttagen
|
Nej nu, nu drar vi till sängs folks!
3 jul, 2012 01:33 |
|
Twix
Elev |
Hm, det kanske är dags att gå lägga sig om man ska upp kl. 8 imorgon...
3 jul, 2012 03:26 |
|
cannedcorn
Elev |
Jag och pappa sitter tryckta vid en varsin dator för att beställa biljetter till Manchester United - Barcelona på Nya Ullevi. Det är en minut kvar till släpp och vi har inte kommit in på sidan än pga aktivitet. SKA JAG FÅ PANIK NU?!??!
3 jul, 2012 09:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen