Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LilyLovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av Henryeta: Skrivet av LilyLovegood: Vad roligt. jag stickar bara räta och sen syr jag på ett märke Okej. Känner att jag bara helt plötsligt lägger mig i... Men om man inte har ett märke blir det oxå snyggt om man stickar 4 aviga och 4 räta hela tiden =) För då gör det inget om man inte har märke Okej kan prova det (om jag börjar sticka någon gång...) Skrivet av Lolly0101: Skrivet av JamesCarnalosVamp: Skrivet av Lolly0101: köpte en trolstav i stockholm ^^ Hur ser den ut? kan se om jag hittar en bild Varifrån köpte du den?
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
30 dec, 2012 17:01 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
OMG! Vet inte om det finns några bättre ord än: Vacker och Sjukt snygg som kan beskriva den. 31 dec, 2012 14:57 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av Henryeta: Skrivet av LilyLovegood: Vad roligt. jag stickar bara räta och sen syr jag på ett märke Okej. Känner att jag bara helt plötsligt lägger mig i... Men om man inte har ett märke blir det oxå snyggt om man stickar 4 aviga och 4 räta hela tiden =) För då gör det inget om man inte har märke Okej kan prova det (om jag börjar sticka någon gång...) Skrivet av Lolly0101: Skrivet av JamesCarnalosVamp: Skrivet av Lolly0101: köpte en trolstav i stockholm ^^ Hur ser den ut? kan se om jag hittar en bild Varifrån köpte du den? en affär som sålde massor av hp föremål kmr inte i håg mer köpte den 2008 ^^ 31 dec, 2012 15:15 |
|
LilyLovegood
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av Henryeta: Skrivet av LilyLovegood: Vad roligt. jag stickar bara räta och sen syr jag på ett märke Okej. Känner att jag bara helt plötsligt lägger mig i... Men om man inte har ett märke blir det oxå snyggt om man stickar 4 aviga och 4 räta hela tiden =) För då gör det inget om man inte har märke Okej kan prova det (om jag börjar sticka någon gång...) Skrivet av Lolly0101: Skrivet av JamesCarnalosVamp: Skrivet av Lolly0101: köpte en trolstav i stockholm ^^ Hur ser den ut? kan se om jag hittar en bild Varifrån köpte du den? en affär som sålde massor av hp föremål kmr inte i håg mer köpte den 2008 ^^ Aa.. Okej.
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
31 dec, 2012 15:21 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Här är min framtid de närmaste dagarna (enligt tekoppen!) får hitta någon bok som översätter formlerna
![]() ![]() You have.... the Grim!! ![]() ![]() Winter is coming... 2 jan, 2013 09:30 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Här är min framtid de närmaste dagarna (enligt tekoppen!) får hitta någon bok som översätter formlerna ![]() ![]() You have.... the Grim!! ![]() snyggt!! kanske man borde prova! 2 jan, 2013 09:38 |
|
Borttagen
|
Vill ha en trollstav ;_;
2 jan, 2013 09:47 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
2 jan, 2013 10:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JamesCarnalosVamp: Skrivet av Borttagen: Vill ha en trollstav ;_; Jag har gjort flera egna. Rätt simpelt faktiskt. Haha men en riktig trollstav som går att trolla med :3 2 jan, 2013 10:05 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag gjorde en pygmépuff igår.
Jag gjorde den på det sättet där man tog två runda kartongbitar och gjorde ett lagomt stort hål i mitten av dem. Sedan snurrade man runt garn/tråd. Jag köpte en "hårig" rosa tråd och små svarta pärlor på Panduro. Pärlorna blev ögon. Jag har gjort klart en, och håller nu på med en till. 4 jan, 2013 13:10 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen