vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har engelska. '-'
17 okt, 2011 11:05 |
|
expelliarmus
Elev |
17 okt, 2011 11:14 |
|
linnvendela
Elev |
Jag ska snart värma på Konums egna ekologiska, färdiggräddade pannkakor! Mums!♥
Jaha. 17 okt, 2011 11:48 |
|
Borttagen
|
Jag sitter vid datorn och är glad. Varför är jag glad?
Läraren: "Ja med tanke på att ni är ganska trötta i eftermiddag, så skippar vi den sista lektionen. Men ni får två småuppgifter istället." Så djävla nice är det. 17 okt, 2011 11:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag sitter vid datorn och är glad. Varför är jag glad? Läraren: "Ja med tanke på att ni är ganska trötta i eftermiddag, så skippar vi den sista lektionen. Men ni får två småuppgifter istället." Så djävla nice är det. Najs. 8D *grina* 17 okt, 2011 11:52 |
|
Margaret
Elev |
17 okt, 2011 12:23 |
|
Borttagen
|
17 okt, 2011 12:30 |
|
Margaret
Elev |
17 okt, 2011 12:34 |
|
Tonkss
Elev |
17 okt, 2011 12:37 |
|
Minidjuret
Elev |
Svenska berättelse 8D
17 okt, 2011 12:39 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen