@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
2 jul, 2012 20:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skriver en fanfic på engelska för första gången i mitt liv xD Haha, hoppas den blir bra.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jul, 2012 20:18 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Le me och Ida utanför akademibokhandeln; ![]() När vi ska göra pannkakor (nån gång måste vi det XD ![]() Och så taggar vi MonsterCookie här, även fast hon redan vet XP jag är då alltså Tintin i den översta bilden wolfstar deserved better. 2 jul, 2012 20:26 |
|
GinnyOlivia
Elev |
2 jul, 2012 20:30 |
|
Dracossister
Elev |
2 jul, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Le me och Ida utanför akademibokhandeln; ![]() När vi ska göra pannkakor (nån gång måste vi det XD ![]() Och så taggar vi MonsterCookie här, även fast hon redan vet XP jag är då alltså Tintin i den översta bilden Ja för du kan ju typ inte laga mat.. eller ja.. om man tänker på smörpaketet och brödrosten så.. 2 jul, 2012 20:31 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Le me och Ida utanför akademibokhandeln; ![]() När vi ska göra pannkakor (nån gång måste vi det XD ![]() Och så taggar vi MonsterCookie här, även fast hon redan vet XP jag är då alltså Tintin i den översta bilden Ja för du kan ju typ inte laga mat.. eller ja.. om man tänker på smörpaketet och brödrosten så.. exactly... fast asså jag försöker låta bli att tänka på dem heh wolfstar deserved better. 2 jul, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Le me och Ida utanför akademibokhandeln; ![]() När vi ska göra pannkakor (nån gång måste vi det XD ![]() Och så taggar vi MonsterCookie här, även fast hon redan vet XP jag är då alltså Tintin i den översta bilden Ja för du kan ju typ inte laga mat.. eller ja.. om man tänker på smörpaketet och brödrosten så.. exactly... fast asså jag försöker låta bli att tänka på dem heh Eheh.. fast det gick ju bra hemma hos mig.. fast då var det ju jag som gjorde frukost typ XD 2 jul, 2012 20:37 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Le me och Ida utanför akademibokhandeln; ![]() När vi ska göra pannkakor (nån gång måste vi det XD ![]() Och så taggar vi MonsterCookie här, även fast hon redan vet XP jag är då alltså Tintin i den översta bilden Ja för du kan ju typ inte laga mat.. eller ja.. om man tänker på smörpaketet och brödrosten så.. exactly... fast asså jag försöker låta bli att tänka på dem heh Eheh.. fast det gick ju bra hemma hos mig.. fast då var det ju jag som gjorde frukost typ XD hhahah jaa xD och det var faktiskt brödrosten det var fel på wolfstar deserved better. 2 jul, 2012 20:41 |
|
joel9324
Elev |
2 jul, 2012 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen