@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Varför är Ravenclaw så arga? Det är ju bara en kul grej!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jul, 2012 14:51 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av IvveKingh: Skrivet av EmahS: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av EmahS: Skrivet av IvveKingh: Men alltså hur dålig boken än må vara finns det en karaktär som heter Ivar. IVAR! Asså shit jag har verkligen aldrig sett det nånsin i nån bok eller film! Har du aldrig sett Mysteriet på Greveholm? Bästa ju! Har sett att avsnitt. Heter killen där Ivar? Btw, du vet väl att årets julkalender kommer vara en Mysteriet på Greveholm 2? 1 avsnitt bara? åhå. Se hela serien! En av huvudkaraktärerna, killen heter Ivar! Oh yes Fett! Jag känner faktiskt killen som skrivit hela Mysteriet på Greveholms son, fast jag har knappt sett nåt av det xD ![]() KossanBerta, jag hittar inga Ingis oh yes ![]()
2 jul, 2012 15:20 |
|
melle-hjrta
Elev |
min mamma tycker att jag låter som en kanin när jag tuggar...
2 jul, 2012 15:23 |
|
Borttagen
|
Hann in innan stormen kom :3 like a boss.
I övrigt så blir jag helt konfunderad över vissa brev jag får. Hjälp? Får ringa någon äldre klok person senare o typ hallå? 2 jul, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
EmahS
Haha, okej. 8D ... Jag har precis lärt mig hur man gör gifs från yt-klipp. *pil ner mot min vackra skapelse* owo ![]() 2 jul, 2012 15:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har köpt KAJ's första skiva (Kevin, Axel och Jacob) karalååtin, en hyllning till dom, karalååtin som en tjänglååt fast tvärtom. Fast e ji en karalååt segär itt vi schas åt tjängan fö tå vaar e korvkalas... valmo vet vem jag menar Åh, jag visste inte ens att de hade gett ut en skiva. Var fick du tag på den? De hade en skivrelease på Kärklax UF förra lördagen och sålde dem där, men man kan köpa dem på nätet HÄR 2 jul, 2012 15:41 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: EmahS Haha, okej. 8D ... Jag har precis lärt mig hur man gör gifs från yt-klipp. *pil ner mot min vackra skapelse* owo ![]()
2 jul, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
har ni hört om bandet Dom där? med deras första hit den där?
2 jul, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
2 jul, 2012 15:54 |
|
Cara Riddle
Elev |
2 jul, 2012 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen