@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av IvveKingh: Skrivet av EmahS: Skrivet av IvveKingh: Men alltså hur dålig boken än må vara finns det en karaktär som heter Ivar. IVAR! Asså shit jag har verkligen aldrig sett det nånsin i nån bok eller film! Har du aldrig sett Mysteriet på Greveholm? Bästa ju! Har sett att avsnitt. Heter killen där Ivar? Btw, du vet väl att årets julkalender kommer vara en Mysteriet på Greveholm 2? 1 avsnitt bara? åhå. Se hela serien! En av huvudkaraktärerna, killen heter Ivar! Oh yes
2 jul, 2012 14:07 |
|
Solkatten
Elev |
^ Mysteriet på Greveholm var julkalender år 1996 då jag föddes
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jul, 2012 14:10 |
|
Celebikai
Elev |
när jag var liten var jag rädd för skelettet på mysteriet på greveholm
DET ÄR THE AVENGERS-TEMA PÅ CLUB PENGUIN JAG DÖR LOKI'D ![]()
2 jul, 2012 14:11 |
|
EmahS
Elev |
Haha. det var jag med. Jag var precis 5 när julkalendern gick på tv, och jag var livrädd för skelettet haha. Har kommit över det nu
2 jul, 2012 14:13 |
|
Borttagen
|
Ska åka och handla och panta flaskor nu. Steka pannkakor ikväll. mhm mhm.
2 jul, 2012 14:15 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av EmahS: Haha. det var jag med. Jag var precis 5 när julkalendern gick på tv, och jag var livrädd för skelettet haha. Har kommit över det nu ![]() ![]()
2 jul, 2012 14:19 |
|
Ingis
Elev |
Jag borde duscha och skriva och äta godis och klä på mig och skriva mer och äta mer godis och... nånting.
ÅÅÅH, PRATADE NI OM GREVEHOLM? ♥♥♥ ![]() ![]()
2 jul, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
2 jul, 2012 14:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: har köpt KAJ's första skiva (Kevin, Axel och Jacob) karalååtin, en hyllning till dom, karalååtin som en tjänglååt fast tvärtom. Fast e ji en karalååt segär itt vi schas åt tjängan fö tå vaar e korvkalas... valmo vet vem jag menar Åh, jag visste inte ens att de hade gett ut en skiva. Var fick du tag på den? 2 jul, 2012 14:46 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av EmahS: Skrivet av IvveKingh: Men alltså hur dålig boken än må vara finns det en karaktär som heter Ivar. IVAR! Asså shit jag har verkligen aldrig sett det nånsin i nån bok eller film! Har du aldrig sett Mysteriet på Greveholm? Bästa ju! Har sett att avsnitt. Heter killen där Ivar? Btw, du vet väl att årets julkalender kommer vara en Mysteriet på Greveholm 2? 1 avsnitt bara? åhå. Se hela serien! En av huvudkaraktärerna, killen heter Ivar! Oh yes Fett! Jag känner faktiskt killen som skrivit hela Mysteriet på Greveholms son, fast jag har knappt sett nåt av det xD 2 jul, 2012 14:47 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen