Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kalas98
Elev |
Jag blir totalt inspirerad av era fina föremål ♥
I live halfway between reality and fantasy at all time... 29 dec, 2012 18:18 |
|
JosefinFini
Elev |
29 dec, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
Tack =)
Josefin, du är för fin ♥ 29 dec, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av Henryeta: Skrivet av LilyLovegood: Vad roligt. jag stickar bara räta och sen syr jag på ett märke Okej. Känner att jag bara helt plötsligt lägger mig i... Men om man inte har ett märke blir det oxå snyggt om man stickar 4 aviga och 4 räta hela tiden =) För då gör det inget om man inte har märke 29 dec, 2012 20:40 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Josefin, du är för fin ♥ Hihi tack finis ♥ ![]()
29 dec, 2012 23:02 |
|
Lolly0101
Elev |
köpte en trolstav i stockholm ^^
30 dec, 2012 07:49 |
|
Vingfåle!
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Vingfåle!: Skrivet av Weasleygirl98: Här ör kvickljusslingan som jag gjorde till jul ![]() ![]() ![]() Så här hänger den på mitt skåp Wow!!! Men såg slingan ut så när du köpte den fast utan vingar??? Ja! Visst var den perfekt för ett pyssel? Fy vad coolt! 30 dec, 2012 09:11 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
30 dec, 2012 10:59 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag vet inte om det räknas som något föremål, men
I morse spådde jag i tekoppen! Kan lägga ut bilder snart! Winter is coming... 30 dec, 2012 12:10 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av JamesCarnalosVamp: Skrivet av Lolly0101: köpte en trolstav i stockholm ^^ Hur ser den ut? kan se om jag hittar en bild 30 dec, 2012 13:51 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen