@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bara jag som har lust att äta upp min mobil ibland? Bokstavligen äta upp den? Nej, inte bokstavligen 2 jul, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
Min katt, förövrigt helt vit, har fått en svart fläck på nosen. vackert...... ._.
2 jul, 2012 12:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: I freakin' hate this stupid thing: http://en.akinator.com/ How the f*ck does it know who I'm thinking of? Eller hur xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jul, 2012 12:32 |
|
Caius
Elev |
Alltså åh jag har frispel eller något!!! Nej jag är typ helt jävla hyper och så sjukt jävla glá!! Min peruk kom precis (seriöst, fyra dagar ifrån Kina hit till Sverige! Det kallar jag fort). Den är så mycket finare i färgen i verkligheten än vad den var på bilderna och den är så sjukt skön!
Seriöst, jag vill att närcon ska börja nu och jag vill åka till kawaiicon nu så jag kan få cosplaya med den! :''DD Roligaste av allt, den var billigare (själva peruken i sig gick på 218 kr och frakten på en hundralapp eftersom jag ville ha den fort och inte riskera att få den för sent) än den som jag köpte här i Sverige när jag cosplayade Itachi (gick på 349 kr + resekostnaden in till Uppsala, vilket blir 48 kr eller vad det nu kostar på tåget in och hem). Och den peruken som jag köpte här i Sverige var både obekväm och i dålig kvalité plus att den inte klarade av värme (vilket min nya gör i viss mån). Så åh. Jag känner att detta blev lyckat. ♥ Köpa saker utomlands är bäst! Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 2 jul, 2012 12:48 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: I freakin' hate this stupid thing: http://en.akinator.com/ How the f*ck does it know who I'm thinking of? Eller hur xD HAHA han gissade rätt på jedward och när jag gissade på bara john :O tänker pröva marina diamandis omg ![]()
2 jul, 2012 13:06 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jul, 2012 13:11 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: I freakin' hate this stupid thing: http://en.akinator.com/ How the f*ck does it know who I'm thinking of? Jag slog honom precis hah. han kunde inte min brorsas band. De har 13'000 prenumeranter, och en sida på wikipedia. så det så.
2 jul, 2012 13:16 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Celebikai: what the hell han gissade rätt på Ulrik Munther o,oSkrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: I freakin' hate this stupid thing: http://en.akinator.com/ How the f*ck does it know who I'm thinking of? Eller hur xD HAHA han gissade rätt på jedward och när jag gissade på bara john :O tänker pröva marina diamandis omg 2 jul, 2012 13:18 |
|
EmahS
Elev |
Akinator är ju helt lost!
Sa precis att min person var från Sverige. och hans nästa fråga är "Is your character from Gryffindor?"
2 jul, 2012 13:26 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Celebikai: what the hell han gissade rätt på Ulrik Munther o,o Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: I freakin' hate this stupid thing: http://en.akinator.com/ How the f*ck does it know who I'm thinking of? Eller hur xD HAHA han gissade rätt på jedward och när jag gissade på bara john :O tänker pröva marina diamandis omg HAN GISSADE RÄTT PÅ JACK HARRIES MEN HAN TRODDE ATT DET VAR CHARLIE MCDONNEL tänker se om han kan william spetz, brb ![]()
2 jul, 2012 13:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen