@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Rösta på mig här och jag kommer älska er för alltid!
http://draco-do-you-mind-if-i-slytherin.tumblr.com/ 2 jul, 2012 11:07 |
|
Borttagen
|
Goomorron
2 jul, 2012 11:18 |
|
Elley
Elev |
2 jul, 2012 11:29 |
|
Borttagen
|
SERIÖST, ÄR DET FÖRSTA APRIL IDAG?
OMG JUSTIN BIEBER KOMMER ÄNTLIGEN TILL SVERIGE. YEAAAH. HAR VÄNTAT I FLERA ÅR NU. ÅÅÅÅÅH JAAA. KAN INTE SLUTA LE. SNÄLLA SÄG ATT DETTA ÄR SANT OCH ATT DET INTE ÄR FÖRSTA APRIL. SNÄLLA. ÅH GUD. DET ÄR SANT. SANT. SANT. SANT. DE SLÄPPER BILJETTERNA OM FYRA DAGAR. ÅH HERREGUD. JAG MÅSTE SITTA BEREDD DÅ, FÖR BILJETTERNA KOMMER RYKA BORT FORT SOM FAAN. OCH JAG SKAAA HA EN BRA BILJET. STÅBILJETT VID SCENEN OCH VIP BILJETT TILL TYP ATT TRÄFFA HONOM ELLER NÅT. OCH JAG MÅSTE TYP CAMPA UTANFÖR SÅ ATT JAG KOMMER LÄNGST FRAM TILL SCENEN OM JAG HAR STÅBILJETT OCH OMG. *Hyperventilerar* Men jag har ingen att gå med... :c Och jag vill inte att min mamma följer med. Åh herregud, nej tack. Nej, nej och nej. Men hon vill inte att jag går ensam. :'c What should I do? D: 2 jul, 2012 11:41
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 2 kl. 11:45
|
|
Elley
Elev |
Vilken färgkod är det för att skriva i samma färg dom bakgrunden?
I NEED HELP!
http://nouw.com/ellenfelixson/
2 jul, 2012 11:45 |
|
LoonyMe
Elev |
2 jul, 2012 11:46 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska byta webbläsare..Är trött på ie. Några rekomendationer? KERÅÅÅÅM is da shit. 2 jul, 2012 11:50 |
|
Borttagen
|
Bara jag som har lust att äta upp min mobil ibland?
2 jul, 2012 11:51 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Elley: Bädda sängen är överskattat. Oja. Oja. I min ligger det en mugglisväska, filtar, kuddar och täcken huller om buller och madrassen kommer snart ramla ner. 2 jul, 2012 11:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bara jag som har lust att äta upp min mobil ibland? Bokstavligen äta upp den? 2 jul, 2012 12:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen