@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Imorn kommer jag inte att sitta vid datorn! YAY
2 jul, 2012 00:14 |
|
kinshaw
Elev |
2 jul, 2012 00:18 |
|
Borttagen
|
"I'M ON FIJAAAH"
Oh, so you're the new Katniss Everdeen, interesting.. 2 jul, 2012 00:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Skrivet av Borttagen: Allt jag är kvalificerad till really.. Vårdjobb, (är undersköterska så... men trivs egentligen inte inom vården), affärer, städare, max/mcdonalds, whatever som ger lön typ x) Allt utom säljare för det skulle jag inte klara av. Själv då? haha okej! men du kan söka mer än mig iaf xD det enda jag egentligen har någon som helst erfarenhet av är ekonomiassistent. Försöker också hitta jobb där man inte behöver någon erfarenhet, vilka som helst, bara det inte är utesäljare eller telefonförsäljare. Okej Söker du oxå heltidsjobb? 2 jul, 2012 00:23 |
|
kinshaw
Elev |
ProphecyBat
ah jag förstår det jupp det gör jag, men det är verkligen inte lätt att få tag i ett... har insett att det är näst intill omöjligt att få jobb här så börjar överväga att flytta till Stockholm istället. Vill gärna pröva på att bo där så.... ![]()
2 jul, 2012 00:26 |
|
scarhead
Lärare |
omg jag bankade hårt in i väggen nu för det var en mygga där - the thing is, mina föräldrar sover där nu och väggarna är tunna som papper.
tänk om jag väckte dem omfg 2 jul, 2012 00:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: ProphecyBat ah jag förstår det jupp det gör jag, men det är verkligen inte lätt att få tag i ett... har insett att det är näst intill omöjligt att få jobb här så börjar överväga att flytta till Stockholm istället. Vill gärna pröva på att bo där så.... Jo, fast det är ju fler som konkurerar om jobben oxå? i stockholm alltså 2 jul, 2012 00:36 |
|
9te
Elev |
Skrivet av scarhead: omg jag bankade hårt in i väggen nu för det var en mygga där - the thing is, mina föräldrar sover där nu och väggarna är tunna som papper. tänk om jag väckte dem omfg hahahaha, om jag skulle väcka mina föräldrar skulle jag inte få ha datorn HELA DAGEN IMORGON!!! (Vilket inte skulle vara bra) "Tuta och kör Ernie!"
2 jul, 2012 00:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: "I'M ON FIJAAAH" Oh, so you're the new Katniss Everdeen, interesting.. Hahhah, hon är bäst! "Hey Peeta!" XD ~ Gah, varför kan jag aldrig sova om nätterna? -.- "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jul, 2012 01:32 |
|
Borttagen
|
Asså jag borde få pris för snyggaste lockscreenen på iPhone ever :3
-- Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: "I'M ON FIJAAAH" Oh, so you're the new Katniss Everdeen, interesting.. Hahhah, hon är bäst! "Hey Peeta!" XD I was actually talking about The Doctor but.. fine! -- It's late, I think I should go to bed in a few minutes. 2 jul, 2012 01:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen