@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kan inte allt bara ladda klart någon gång? jngdsngpidsg
1 jul, 2012 23:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 jul, 2012 23:43 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Ginnyy: gör det inte? vad dåligt. jag har aldrig åkt tåg i Sverige så heh.Skrivet av scarhead: Skrivet av Ginnyy: jag hade gärna gjort det om det inte är så att jag är bortrest just nu Ida S onlyoliviaa och jag kommer men trevligt att ni åker genom Borås!! tycker ni kan komma dit oftare. det finns inga rallybilar på tågstationen i Borås... Lovar att säga till nästa gång vi åker igenom jadå, gör det! 1 jul, 2012 23:43 |
|
Caius
Elev |
Saknar mina spöken... Har fått in mina så kallade vampyrer här i rummet istället. Men jag är ganska glá trots det, för jag har testat att börja rita ett av mina tre största projekt... Fy fan vad svårt det är att färglägga det! Speciellt när man inte har målat så som jag tänkte färglägga det hela tidigare... Men det är så kul, så kul, så kul. Visserligen suger mina konturer (jag+konturer=skitdåligt) och jag ska nog börja om med färgläggningen imorgon. För nu är jag trött efter att ha suttit och ritar i cirka fyra timmar i sträck utan rast.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 1 jul, 2012 23:52 |
|
kinshaw
Elev |
1 jul, 2012 23:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: söka jobb, söka jobb, söka jobb... Oh dude, det lär jag oxå göra imorron :< It's so fuuun! ..eller 2 jul, 2012 00:02 |
|
kinshaw
Elev |
2 jul, 2012 00:03 |
|
Borttagen
|
Allt jag är kvalificerad till really.. Vårdjobb, (är undersköterska så... men trivs egentligen inte inom vården), affärer, städare, max/mcdonalds, whatever som ger lön typ x) Allt utom säljare för det skulle jag inte klara av. Själv då? 2 jul, 2012 00:05 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Allt jag är kvalificerad till really.. Vårdjobb, (är undersköterska så... men trivs egentligen inte inom vården), affärer, städare, max/mcdonalds, whatever som ger lön typ x) Allt utom säljare för det skulle jag inte klara av. Själv då? haha okej! men du kan söka mer än mig iaf xD det enda jag egentligen har någon som helst erfarenhet av är ekonomiassistent. Försöker också hitta jobb där man inte behöver någon erfarenhet, vilka som helst, bara det inte är utesäljare eller telefonförsäljare. ![]()
2 jul, 2012 00:07 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Celebikai: YOUNG LOVE ♥Skrivet av scarhead: det regnar och jag lyssnar på jedward och jag åker hem om nästan en vecka tihi i love life JEDWARD ♥ vad lyssnar du påååå? jag lyssnar på no doubt och får en massa minnen från när jag var 11. i think i am kinda in love with that song aw ♥ lyssna på happens in the dark DEN ÄR BÄST eller can't forget you eller luminous eller give it up eller allt förutom schools out och what's your number. ![]()
2 jul, 2012 00:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen