@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
1 jul, 2012 23:19 |
|
celina
Elev |
1 jul, 2012 23:20 |
|
9te
Elev |
1 jul, 2012 23:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Twix: Åh, vad avundsjuk jag blir Dx Förresten, var bor du? Så jag vet vart jag kan stjäla den ^^ Ca 1 timme från Göteborg "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jul, 2012 23:31 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Ginnyy: jag hade gärna gjort det om det inte är så att jag är bortrest just nu Ida S onlyoliviaa och jag kommer men trevligt att ni åker genom Borås!! tycker ni kan komma dit oftare. det finns inga rallybilar på tågstationen i Borås... Lovar att säga till nästa gång vi åker igenom
1 jul, 2012 23:31 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Twix: Åh, vad avundsjuk jag blir Dx Förresten, var bor du? Så jag vet vart jag kan stjäla den ^^ Ca 1 timme från Göteborg ![]() men jag hittar den >:~D 1 jul, 2012 23:32 |
|
Ginnyy
Elev |
1 jul, 2012 23:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Twix: Åh, vad avundsjuk jag blir Dx Förresten, var bor du? Så jag vet vart jag kan stjäla den ^^ Ca 1 timme från Göteborg ![]() men jag hittar den >:~D Good luck with that "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jul, 2012 23:35 |
|
Dracossister
Elev |
1 jul, 2012 23:37 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Twix: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Twix: Åh, vad avundsjuk jag blir Dx Förresten, var bor du? Så jag vet vart jag kan stjäla den ^^ Ca 1 timme från Göteborg ![]() men jag hittar den >:~D Good luck with that Tacktack 1 jul, 2012 23:38 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen