@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Min bror fick en en gång för några år sedan då han fyllde år. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jul, 2012 22:39 |
|
scarhead
Lärare |
1 jul, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
En av mina så kallade bästisar ''vill'' prata med mig på skype.
Vad vill hon mig? Jag vet att hon inte bryr sig om mig på riktigt, hon behöver inte låtsas. Får ångest av skype. Jag vill inte prata på skype. Jag vill inte prata i telefon. Jag vill inte träffa henne. Jag vill inte. Jag orkar inte med denna ångest längre. Men hon har ingen aning om att jag får ångest av sånt här, hon vet ingenting, så vad ska jag säga som ursäkt då? Åh vad jag hatar ångest. Jag orkar intee. 1 jul, 2012 22:47 |
|
Twix
Elev |
Åh, vad avundsjuk jag blir Dx Förresten, var bor du? Så jag vet vart jag kan stjäla den ^^ 1 jul, 2012 22:47 |
|
joel9324
Elev |
1 jul, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Jag ska hämta mitt pass och växla pengar till pund på onsdag eller torsdag :3
1 jul, 2012 22:49 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av scarhead: det regnar och jag lyssnar på jedward och jag åker hem om nästan en vecka tihi i love life JEDWARD ♥ vad lyssnar du påååå? jag lyssnar på no doubt och får en massa minnen från när jag var 11. ![]()
1 jul, 2012 22:50 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Celebikai: YOUNG LOVE ♥Skrivet av scarhead: det regnar och jag lyssnar på jedward och jag åker hem om nästan en vecka tihi i love life JEDWARD ♥ vad lyssnar du påååå? jag lyssnar på no doubt och får en massa minnen från när jag var 11. i think i am kinda in love with that song 1 jul, 2012 23:07 |
|
9te
Elev |
1 jul, 2012 23:09 |
|
Borttagen
|
Det var någonting i mitt rum som lät!!!Så därför ligger jag i Nils säng, tills hela rummet är undersökt!!!
1 jul, 2012 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen