@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Jag åt äntligen nudlar efter två veckor utan att ha ätit det, och fyfan jag får lida genom det tills jag kommer hem. Nudlarna de har här är mycket äckligare än dem vi har hemma, jag saknar mina nudlar nu.
1 jul, 2012 21:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 jul, 2012 22:01 |
|
Luna 1
Elev |
1 jul, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
Så mitt hotell i London ligger i något lägenhetsområde som ser snarlikt ut som området Tintin bor i i The secret of the unicorn?
THIS IS GONNA BE THE BEST WEEKEND EVAAH! 1 jul, 2012 22:03 |
|
scarhead
Lärare |
omfg that WAS you? I THOUGHT SO
för all mondler haha men omfg vad gullig du är ♥ ♥ ♥ alltså omfg du fangirlar över mig dkdndj 1 jul, 2012 22:04 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av scarhead: omfg that WAS you? I THOUGHT SO för all mondler haha men omfg vad gullig du är ♥ ♥ ♥ alltså omfg du fangirlar över mig dkdndj MONDLER IS MY LIFE. Jag har stalkat dig över tumblr i en evighet
Tumblr.
1 jul, 2012 22:05 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Luna 1: YEAH I KNOW därför misstänkte jag att det var du but i wasn't sureSkrivet av scarhead: omfg that WAS you? I THOUGHT SO för all mondler haha men omfg vad gullig du är ♥ ♥ ♥ alltså omfg du fangirlar över mig dkdndj MONDLER IS MY LIFE. Jag har stalkat dig över tumblr i en evighet omfg should i feel happy or becAUE I AM 1 jul, 2012 22:09 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Luna 1: YEAH I KNOW därför misstänkte jag att det var du but i wasn't sureSkrivet av scarhead: omfg that WAS you? I THOUGHT SO för all mondler haha men omfg vad gullig du är ♥ ♥ ♥ alltså omfg du fangirlar över mig dkdndj MONDLER IS MY LIFE. Jag har stalkat dig över tumblr i en evighet omfg should i feel happy or becAUE I AM IHH. I'M HAPPY.
Tumblr.
1 jul, 2012 22:12 |
|
scarhead
Lärare |
![]() oh yes THAT'S THE SPIRIT fast Hufflepuff måste ha den bästa evurr ![]() and is it bad that i can relate to this even if i am a gryffindor ![]() 1 jul, 2012 22:13 |
|
Kintsugi
Prefekt |
SPANIEN VINNER EM 2012!!! WOOHOOO FY FAN VAD JAG ÄR GLAD ^_^
Jag må ha hållit på kära Tyskland till semin och hoppades lite på en portugisisk triumf men vaaafaaan, hellre Spanien än Italien. YAAAAY! FY TUSAN VAD BRA ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 jul, 2012 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen