@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jo men nu börjar packlistan arta sig lite, nu är vardagskläder snart klara :3
1 jul, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Sitter inbäddad i filtar på balkongen med hörlurar utan musik i öronen, en uppäten chokladpudding, ett skrivblock och jag får faktiskt ner mer ä några enstaka meningar på pappret. Yee.
1 jul, 2012 21:19 |
|
kinshaw
Elev |
1 jul, 2012 21:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 jul, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
1 jul, 2012 21:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 jul, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: haha vrf får du mig att låta som jag är en ensam tant på typ 110 år i bergen xD haha amen, du var ju emot/ville inte ladda ner förut när vi pratade xD Men det kanske bara var filmer 1 jul, 2012 21:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha jag är mer emot att ladda ner eftersom jag inte får fodralen och så xD men mkt av Wizard rocken finns bara på Youtube så då får man ladda ner Skrivet av Cara Riddle: haha vrf får du mig att låta som jag är en ensam tant på typ 110 år i bergen xD haha amen, du var ju emot/ville inte ladda ner förut när vi pratade xD Men det kanske bara var filmer ![]()
1 jul, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jag är mer emot att ladda ner eftersom jag inte får fodralen och så xD men mkt av Wizard rocken finns bara på Youtube så då får man ladda ner Skrivet av Cara Riddle: haha vrf får du mig att låta som jag är en ensam tant på typ 110 år i bergen xD haha amen, du var ju emot/ville inte ladda ner förut när vi pratade xD Men det kanske bara var filmer I see.. Good luck have fun 1 jul, 2012 21:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: yes xD haha I am not shore if you acutely say god luck but thanks xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jag är mer emot att ladda ner eftersom jag inte får fodralen och så xD men mkt av Wizard rocken finns bara på Youtube så då får man ladda ner Skrivet av Cara Riddle: haha vrf får du mig att låta som jag är en ensam tant på typ 110 år i bergen xD haha amen, du var ju emot/ville inte ladda ner förut när vi pratade xD Men det kanske bara var filmer I see.. Good luck have fun ![]()
1 jul, 2012 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen