@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska byta webbläsare..Är trött på ie.
Några rekomendationer? 1 jul, 2012 20:42 |
|
Cyachi
Elev |
ProphecyBat Google chrome!
1 jul, 2012 20:45 |
|
Twix
Elev |
1 jul, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska byta webbläsare..Är trött på ie. Några rekomendationer? Google chrome ftw c; 1 jul, 2012 20:46 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: vart på öland?Har jätte ont i halsen men det är så värt det men nu borde jag packa upp för att packa igen xD skall ju till Öland i morgon xD någon som vill uggla?
1 jul, 2012 20:48 |
|
Celebikai
Elev |
1 jul, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
ASSÅ KAN NÅGON HOTA MIG MED NÅGOT SÅ JAG SKRIVER KLART MIN PACKLISTA? DGDSGGDSGDSGHS
1 jul, 2012 20:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av ronnyponny: ja du det vet jag inte xD mina kompisar ordnade allt och sa till mig idag att vi skall åka i morgon ^^ typ som en överraskning till mig Skrivet av Cara Riddle: vart på öland?Har jätte ont i halsen men det är så värt det men nu borde jag packa upp för att packa igen xD skall ju till Öland i morgon xD någon som vill uggla? ![]()
1 jul, 2012 20:50 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: aha vad roligt! Skrivet av ronnyponny: ja du det vet jag inte xD mina kompisar ordnade allt och sa till mig idag att vi skall åka i morgon ^^ typ som en överraskning till mig Skrivet av Cara Riddle: vart på öland?Har jätte ont i halsen men det är så värt det men nu borde jag packa upp för att packa igen xD skall ju till Öland i morgon xD någon som vill uggla? Jag brukar vara på norra öland på somrarna för min mormor och morfar bor där! btw: Du har en väldigt fin avatar!
1 jul, 2012 20:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av ronnyponny: ja det skall det faktistk bli Skrivet av Cara Riddle: aha vad roligt! Skrivet av ronnyponny: ja du det vet jag inte xD mina kompisar ordnade allt och sa till mig idag att vi skall åka i morgon ^^ typ som en överraskning till mig Skrivet av Cara Riddle: vart på öland?Har jätte ont i halsen men det är så värt det men nu borde jag packa upp för att packa igen xD skall ju till Öland i morgon xD någon som vill uggla? Jag brukar vara på norra öland på somrarna för min mormor och morfar bor där! btw: Du har en väldigt fin avatar! aha, det låter hur mysigt som helst ^^ min kompis tog den på mig innan vi tog studenten ^^ ![]()
1 jul, 2012 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen