vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Får en mood swing.... jag är skit förvirrad och rädd.
16 okt, 2011 22:38 |
|
Du
Elev |
funderar på om jag verkligen gör något...
"There's no need to call me sir Professor." 16 okt, 2011 22:40 |
|
Borttagen
|
har kramp i vaden - kärlek fan.
16 okt, 2011 22:40 |
|
Dini99
Elev |
är livrädd för att mina päron ska vakna:/
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 22:42 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
16 okt, 2011 22:43 |
|
expelliarmus
Elev |
16 okt, 2011 22:48 |
|
Knizzlare
Elev |
16 okt, 2011 22:50 |
|
Amandan
Elev |
16 okt, 2011 23:29 |
|
soratanaka
Elev |
Taggar om på min tumblr. Jävligt jobbigt. Har blivit extremt less på att se Em Watson, JKR & DanRad. ughgh.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 16 okt, 2011 23:43 |
|
Borttagen
|
Kollar på Burlesque!
16 okt, 2011 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen