UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gillar inte att köpa kläder
25 dec, 2017 11:46 |
|
Scorperion
Elev |
Jag har börjat gilla Amberprice mer än Pricefield. Eller jag gillar båda shippen men Amberprice känns mer levande... Eller det kanske är vanligt att vissa tycker så men jag ser bara en massa Amberprice hat över halva tumblr, eller rättare sagt hat mot Rachel
26 dec, 2017 12:23 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
1 jan, 2018 13:44 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Jag förstår verkligen inte hypen med serien Friends. Inte jag heller. Har sett några avsnitt, men det var ganska meh. 1 jan, 2018 14:10 |
|
Borttagen
|
Jag tycker generellt sett inte om att kolla på film och tv-serier. Kan inte hålla fokus, prioriterar min tid till annat. Pallar liksom inte. Ser jag tillsammans med någon är det en annan sak, då blir det en social grej istället, men blir sällan mer än två avsnitt på raken. Ibland går jag med på fler än jag orkar för att den jag är med vill. Kan liksom inte binge-kolla. Gillar det gamla sättet att kolla, ett avsnitt i veckan att se fram emot. Skulle få ångest av att ha ägnat en hel dag bara åt att se på TV.
Finns såklart TV-serier och filmer jag gillar. Men det finns liksom inte på min karta att själv ta initiativ att börja se nåt på egen hand. 1 jan, 2018 23:45 |
|
Borttagen
|
Kanske inte en unpopular opinion på det stora hela, men bland de som har gay-shippar inom HP-världen - jag känner verkligen inget för wolfstar. No. Nothing. Allthough Sirius är a raging homo/bisexual och forever and ever in love with James, som tyvärr är hopplöst heterosexuell. And don't you dare tell me otherwise.
3 jan, 2018 09:39 |
|
rulthulda
Elev |
Förstår inte vrf folk vill ha reptiler och fiskar som husdjur. De sitter i sina små akvarium/glaslådor hela dagarna. De är väl ändå djur inte ngt man har bara för att titta på.
flung out of space 4 jan, 2018 23:14 |
|
La Croix
Elev |
Är inte husdjur onödigt överlag i så fall? Om man till exempel inte använder sin hund för att valla får (vilket jag tvivlar på att de flesta har sina chihuahuas till) eller har sina hästar för att dra kärror, varför ha dem alls? 5 jan, 2018 21:36 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker att serien Bron är så jävla överskattat!! Alltså SÅ bra är den fan inte, plus att skådespelet inte alls är bra!!
-.- 8 jan, 2018 20:23 |
|
catradora
Elev |
8 jan, 2018 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen