@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Nu är jag hemma från Felix och ja allt var så underbart och ja jag vet inte ens vad jag skall säga xD
![]()
1 jul, 2012 18:35 |
|
lolloiiise
Elev |
Jag funderar på att gå ut och läsa Hp men det är så varmt och jag är rädd att jag ska bränna mig ännu mer xD
What doesn't kill you makes you stronger 1 jul, 2012 18:38 |
|
Borttagen
|
Min kväll;
Lyssna på FW och Ed Sheeran Skriva på massa skit som ska med till London (kläder etc.) Checka kameran och packa ihop den ordentligt så den är färdig tills om.. tio dagar XD Slå ihop ett lagom schema på stuff vi ska göra när vi är i London.. hmm.. WOOP WOOP 1 jul, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Rösta på mig här och ni är bäst
http://draco-do-you-mind-if-i-slytherin.tumblr.com/ 1 jul, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
Jag är tröttare än vad som är tillåtet. Gäsp
1 jul, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
ONE DOES NO SIMPLY
POST A PICTURE OF HERGÉS GRAVE ON TUMBLR AND LET RONJA SEE IT. -- nästa år är det 30 år sedan han dog.. lKJPJGPDSIGJDSGIDJSGDSIJGDSG FEEELS, I NEED Alice... RIGHT NOW, FEELS! 1 jul, 2012 19:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 jul, 2012 19:35 |
|
lumos1
Elev |
1 jul, 2012 19:52 |
|
ronnyponny
Elev |
ååh, jag är så jävla trött asså!!
har spelat fotbollscup i Skövde i helgen. 8 25x2 minuters matcher blev det, sovit 19 timmar på 3 dygn och..ååh död!!
1 jul, 2012 20:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
Har jätte ont i halsen men det är så värt det
men nu borde jag packa upp för att packa igen xD skall ju till Öland i morgon xD ![]()
1 jul, 2012 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen