@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av AlvaRawenclaw: och jag kommer kanske träffa si_tonks och HarryFreakingPotter!!!VET NI??? JAG SKA KANSKE FÅ TRÄFFA MRS.TONKS DENNA MÅNAD!!!!!!! OMG!!!!!!!!!O.O NU BLEV NI ALLT AVUNDSJUKA VAHH???? 8DDD om ingen vill göra en mugglisträff precis rätt datum i sthlm, vill säga. C:< liksom en av de få som får träffa Linnea Skrytmåns FAST JAG OCH SIRI ÄR DOM ÄNDA MUGGLISAR SOM TRÄFFAT DEJ WIIIIIEEEE Edit: Vadå kanske? :o
1 jul, 2012 17:35 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av HarryFreakingPotter: JA WIIIEESkrivet av scarhead: Skrivet av AlvaRawenclaw: och jag kommer kanske träffa si_tonks och HarryFreakingPotter!!!VET NI??? JAG SKA KANSKE FÅ TRÄFFA MRS.TONKS DENNA MÅNAD!!!!!!! OMG!!!!!!!!!O.O NU BLEV NI ALLT AVUNDSJUKA VAHH???? 8DDD om ingen vill göra en mugglisträff precis rätt datum i sthlm, vill säga. C:< liksom en av de få som får träffa Linnea Skrytmåns FAST JAG OCH SIRI ÄR DOM ÄNDA MUGGLISAR SOM TRÄFFAT DEJ WIIIIIEEEE Edit: Vadå kanske? :o beror ju på ifall mina föräldrar vill det... eftersom de är de som kör. 1 jul, 2012 17:38 |
|
adwantic
Elev |
wow det är 5759 sidor med.... gojs
Draco Dormiens Nunquam Titillandus 1 jul, 2012 17:44 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av HarryFreakingPotter: JA WIIIEESkrivet av scarhead: Skrivet av AlvaRawenclaw: och jag kommer kanske träffa si_tonks och HarryFreakingPotter!!!VET NI??? JAG SKA KANSKE FÅ TRÄFFA MRS.TONKS DENNA MÅNAD!!!!!!! OMG!!!!!!!!!O.O NU BLEV NI ALLT AVUNDSJUKA VAHH???? 8DDD om ingen vill göra en mugglisträff precis rätt datum i sthlm, vill säga. C:< liksom en av de få som får träffa Linnea Skrytmåns FAST JAG OCH SIRI ÄR DOM ÄNDA MUGGLISAR SOM TRÄFFAT DEJ WIIIIIEEEE Edit: Vadå kanske? :o beror ju på ifall mina föräldrar vill det... eftersom de är de som kör. Om du inte kommer kommer vi ha en group crying session with ice cream.
1 jul, 2012 17:45 |
|
Borttagen
|
Är med i två skrivtävlingar och har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva. -.-
1 jul, 2012 17:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är oxå med i 2, men i den ena är jag klar Är med i två skrivtävlingar och har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva. -.- 1 jul, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är oxå med i 2, men i den ena är jag klar Är med i två skrivtävlingar och har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva. -.- haha, vad bra! Själv siktar jag på att skriva mer ikväll, typ. x3 1 jul, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
^ Samma här xD
1 jul, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
Nä nu ska jag sluta dricka cola och fortsätta skriva vad jag ska ha för kläder med mig till London..
VARFÖR MÅSTE DET TYP LÄTT REGNA PÅ FREDAGEN NÄR JAG HADE TÄNKT ATT VI SKULLE GÅ TILL LONDON EYE, TA KORT FRAMFÖR BIG BEN OCH GÅ TILL NANDOS? -.-' 1 jul, 2012 18:24 |
|
Celebikai
Elev |
1 jul, 2012 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen