@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: MAJ HART WAS FREAKIN AUT VEN I HÄLD JAH. IVÄN IN DÄ BÄST ÅF DIS LAAAAAAV VILL BEEEEEEE HAAAAAAALD AND HAAAAARTS VILL BEEEEEE.. FÄÄÄÄJKEEED idk, kan inte texten :< ![]()
30 jun, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
30 jun, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
Inte för att någon bryr sig men jag måste skriva av mig;
LOREEN LIPADE ÅT MIN KAMERA OCH MIN KAMERA DAMPADE SÅ JAG HANN INTE TA EN BILD </3 30 jun, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Inte för att någon bryr sig men jag måste skriva av mig; LOREEN LIPADE ÅT MIN KAMERA OCH MIN KAMERA DAMPADE SÅ JAG HANN INTE TA EN BILD </3 I've been there too, bro! 30 jun, 2012 22:25 |
|
The Noble Lion
Elev |
30 jun, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag sova, lyssna på wizard rock och försöka skriva. (y). and goodnight, and a happyyyy neeeew daaaay, sooon
30 jun, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
Ska ta bort alla mina klasskompisar som vänner på facebook, orkar inte med de och en av de som var en ganska nära vän till mig har blivit värsta fjortisen och poserar helt överdrivet på bilder. Orkar inte med henne längre.
30 jun, 2012 22:30 |
|
Neztan
Elev |
Herpy Derp.
Har inget riktigt "vettigt" att säga nu.. förutom; Spoiler: Tryck här för att visa! 30 jun, 2012 22:32 |
|
Solkatten
Elev |
Äntligen! Skicka en trollformel till mig på duellen så jag kan vinna någon gång! xD Bara ett steg ifrån! Du har typ inte svarat på tre dagar eller något. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2012 22:40 |
|
scarhead
Lärare |
Jag och min bästis ville gå och se Loreen när hon kom hit till Borås för två dagar sedan, men... så klart ska jag vara bortrest fkfdhjrhrgjtgtikrtjhtkjt5hNHCFIKJRHG
jag saknar henne och Borås så mycket och jag missade Loreen 30 jun, 2012 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen