@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Funderar på att snart skriva på en Harry Potter fanfic. Jag är så dålig på konversationer! xD T.ex. resan till Hogwarts. Vad ska dem prata om?! Jo, jag vet i början men sedan? Ska jag bara hoppa fram tills de kommer fram eller vadå? Hm. Du kan ju skriva om när de äter lunch, byter om till skoluniform och kanske kollar lite i sina skolböcker Men vill gärna ha lite samtal liksom om du förstår vad jag menar xD Vet ju hur det ska vara i början och så dock. Förslag någon? Ja vad sägs som typ olika varelser, quidditch eller kanske typ om sina chokladgrodekort-samlingar 30 jun, 2012 20:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Funderar på att snart skriva på en Harry Potter fanfic. Jag är så dålig på konversationer! xD T.ex. resan till Hogwarts. Vad ska dem prata om?! Jo, jag vet i början men sedan? Ska jag bara hoppa fram tills de kommer fram eller vadå? Hm. Du kan ju skriva om när de äter lunch, byter om till skoluniform och kanske kollar lite i sina skolböcker Men vill gärna ha lite samtal liksom om du förstår vad jag menar xD Vet ju hur det ska vara i början och så dock. Förslag någon? Ja vad sägs som typ olika varelser, quidditch eller kanske typ om sina chokladgrodekort-samlingar Hm, får se "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
MAJ HART WAS FREAKIN AUT VEN I HÄLD JAH.
30 jun, 2012 21:00 |
|
Solkatten
Elev |
Tyskar är galna, haha. En gång när min familj tältade i Småland vid en sjö (campingplats) såg vi att i ett rum satt där fullt med tyskar som tittade på fotboll och lite senare när vi badade kom alla springades ut på bryggan. De skrek någon tysk ramsa, dansade skit konstigt och sedan hoppade de i vattnet. xD Tydligen vann Tyskland men dafuq. Vad var det där för någon dans egentligen?! x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Visste ni att innerst inne så är jag en gurkstav?
30 jun, 2012 21:06 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Bye bye Mugglis! ♥
30 jun, 2012 21:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Bye bye Mugglis! ♥ How dare you? o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2012 21:11 |
|
Celebikai
Elev |
30 jun, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: MAJ HART WAS FREAKIN AUT VEN I HÄLD JAH. IVÄN IN DÄ BÄST ÅF DIS LAAAAAAV VILL BEEEEEEE HAAAAAAALD AND HAAAAARTS VILL BEEEEEE.. 30 jun, 2012 21:46 |
|
Solkatten
Elev |
Fotboll är den mest tråkigaste sporten som någonsin har funnits -.-
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2012 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen