Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5749 5750 5751 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Solkatten:
Funderar på att snart skriva på en Harry Potter fanfic. Jag är så dålig på konversationer! xD T.ex. resan till Hogwarts. Vad ska dem prata om?! Jo, jag vet i början men sedan? Ska jag bara hoppa fram tills de kommer fram eller vadå? Hm.

Du kan ju skriva om när de äter lunch, byter om till skoluniform och kanske kollar lite i sina skolböcker

Men vill gärna ha lite samtal liksom om du förstår vad jag menar xD Vet ju hur det ska vara i början och så dock. Förslag någon? Haha, kanske svårt när ni inte vet någonting om den men ja.

Ja vad sägs som typ olika varelser, quidditch eller kanske typ om sina chokladgrodekort-samlingar

30 jun, 2012 20:42

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Solkatten:
Funderar på att snart skriva på en Harry Potter fanfic. Jag är så dålig på konversationer! xD T.ex. resan till Hogwarts. Vad ska dem prata om?! Jo, jag vet i början men sedan? Ska jag bara hoppa fram tills de kommer fram eller vadå? Hm.

Du kan ju skriva om när de äter lunch, byter om till skoluniform och kanske kollar lite i sina skolböcker

Men vill gärna ha lite samtal liksom om du förstår vad jag menar xD Vet ju hur det ska vara i början och så dock. Förslag någon? Haha, kanske svårt när ni inte vet någonting om den men ja.

Ja vad sägs som typ olika varelser, quidditch eller kanske typ om sina chokladgrodekort-samlingar

Hm, får se

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 jun, 2012 20:48

Borttagen

Avatar


MAJ HART WAS FREAKIN AUT VEN I HÄLD JAH.

30 jun, 2012 21:00

Solkatten
Elev

Avatar


Tyskar är galna, haha. En gång när min familj tältade i Småland vid en sjö (campingplats) såg vi att i ett rum satt där fullt med tyskar som tittade på fotboll och lite senare när vi badade kom alla springades ut på bryggan. De skrek någon tysk ramsa, dansade skit konstigt och sedan hoppade de i vattnet. xD Tydligen vann Tyskland men dafuq. Vad var det där för någon dans egentligen?! x'D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 jun, 2012 21:04

Borttagen

Avatar


Visste ni att innerst inne så är jag en gurkstav?

30 jun, 2012 21:06

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Bye bye Mugglis! ♥

30 jun, 2012 21:10

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Bye bye Mugglis! ♥

How dare you? o.o

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 jun, 2012 21:11

Celebikai
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
MAJ HART WAS FREAKIN AUT VEN I HÄLD JAH.



IVÄN IN DÄ BÄST ÅF DIS

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F5e1b4e892ac80beefb04a19df526215e%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fabb13ebfa3a32cfa38d69acd20e1468d%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo5_250.gif

30 jun, 2012 21:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Celebikai:
Skrivet av Borttagen:
MAJ HART WAS FREAKIN AUT VEN I HÄLD JAH.



IVÄN IN DÄ BÄST ÅF DIS


LAAAAAAV VILL BEEEEEEE HAAAAAAALD AND HAAAAARTS VILL BEEEEEE..

30 jun, 2012 21:46

Solkatten
Elev

Avatar


Fotboll är den mest tråkigaste sporten som någonsin har funnits -.-

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 jun, 2012 21:48

1 2 3 ... 5749 5750 5751 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.