Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Näe fast jag ska bli! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Weasleygirl98: Du är ju helt fantastisk! Seriöst. Jag blir så avundsjuk på alla awesome HP-idéer och initiativ du tar, vill också vara sån Här ör kvickljusslingan som jag gjorde till jul ![]() ![]() ![]() Så här hänger den på mitt skåp Haha tack! Men det är du ju redan!!! 27 dec, 2012 11:15 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Här ör kvickljusslingan som jag gjorde till jul ![]() ![]() ![]() Så här hänger den på mitt skåp Herregud vilka fina!! :O Du är så sjukt duktig och kreativ! Önskar också att jag skulle komma på såna saker! Och sen verkligen göra dom c; Nämen seriöst, jättesnygga! ![]()
27 dec, 2012 12:19 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Weasleygirl98: Här ör kvickljusslingan som jag gjorde till jul ![]() ![]() ![]() Så här hänger den på mitt skåp Herregud vilka fina!! :O Du är så sjukt duktig och kreativ! Önskar också att jag skulle komma på såna saker! Och sen verkligen göra dom c; Nämen seriöst, jättesnygga! Haha tack! Men du om någon är väl det Winter is coming... 27 dec, 2012 12:41 |
|
JosefinFini
Elev |
27 dec, 2012 13:12 |
|
Hedwig96
Elev |
Detta inlägg gav 1 poäng till Gryffindor!
27 dec, 2012 13:50 |
|
Borttagen
|
Åh vad cool!
27 dec, 2012 13:52 |
|
Hedwig96
Elev |
27 dec, 2012 13:53 |
|
LilyLovegood
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Här ör kvickljusslingan som jag gjorde till jul ![]() ![]() ![]() Så här hänger den på mitt skåp Jättefint! Hej vi har ju en liknande slinga här hemma fast i silver.... kanske den skulle "försvinna" en dag och jag skulle måla den guld och lägga på lite vingar...
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
27 dec, 2012 13:57 |
|
NyTo
Elev |
27 dec, 2012 14:03 |
|
malcolmadela
Elev |
27 dec, 2012 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen