UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Annabeth the Chaser: "För det är onödigt att döda och släpa in ett träd varenda år!"Skrivet av GinnyHermionePotter: I min familj är det en unpopular opinion att vilja ha en riktig julgran på julen! Nu har någon här hemma fått för sig att han ska bygga en julgran själv, han sa att han skulle vara klar idag, men den är knappt halvfärdig och den är jätteful! Det är också en unpopular opinion att vilja att vi ska slå in julklapparna i julklappspapper. De andra vill så in dem i tyg! DET GÅR LIKSOM INTE!!! På julen ska man ha en gran och man ska slå in paketen i papper! Vänta! Varför vill personen i fråga bygga en egen julgran? Så då tycker han att han ska bygga en gran! Just nu föreställer den en metallpinne med en massa vanliga trädgrenar runt. Den är inte ens grön! Och han vill inte köpa en plastgran! Så du fattar nog varför jag hatar honom så extremt mycket! (Nu är han och handlar och jag sa åt honom att köpa en riktig gran!) 22 dec, 2017 10:56 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Annabeth the Chaser: "För det är onödigt att döda och släpa in ett träd varenda år!"Skrivet av GinnyHermionePotter: I min familj är det en unpopular opinion att vilja ha en riktig julgran på julen! Nu har någon här hemma fått för sig att han ska bygga en julgran själv, han sa att han skulle vara klar idag, men den är knappt halvfärdig och den är jätteful! Det är också en unpopular opinion att vilja att vi ska slå in julklapparna i julklappspapper. De andra vill så in dem i tyg! DET GÅR LIKSOM INTE!!! På julen ska man ha en gran och man ska slå in paketen i papper! Vänta! Varför vill personen i fråga bygga en egen julgran? Så då tycker han att han ska bygga en gran! Just nu föreställer den en metallpinne med en massa vanliga trädgrenar runt. Den är inte ens grön! Och han vill inte köpa en plastgran! Så du fattar nog varför jag hatar honom så extremt mycket! (Nu är han och handlar och jag sa åt honom att köpa en riktig gran!) Hoppas han köper en gran då! När jag var liten hade vi en plast gran, men jag tyckte det såg ut som ett klätterträd och försökte klättra upp i den...Vilken inte gick så bra. Åren efter det hölls granen ihop av snöre...Fast förrförra året tror jag det var började vi ha riktiga granar även om pappa är allergisk. ![]()
22 dec, 2017 11:01 |
|
Frivolt
Elev |
Jag gillar inte Capaldi som 12e doctorn
22 dec, 2017 11:11 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag gillar inte Capaldi som 12e doctorn Jag håller med! Jag har sett kanske fem avsnitt med honom och gillar det inte
22 dec, 2017 12:35 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Annabeth the Chaser: Han köpte ingen gran! Men jag tänker hota med att inte följa med till Farmor om han inte fixar en normal gran!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Annabeth the Chaser: "För det är onödigt att döda och släpa in ett träd varenda år!"Skrivet av GinnyHermionePotter: I min familj är det en unpopular opinion att vilja ha en riktig julgran på julen! Nu har någon här hemma fått för sig att han ska bygga en julgran själv, han sa att han skulle vara klar idag, men den är knappt halvfärdig och den är jätteful! Det är också en unpopular opinion att vilja att vi ska slå in julklapparna i julklappspapper. De andra vill så in dem i tyg! DET GÅR LIKSOM INTE!!! På julen ska man ha en gran och man ska slå in paketen i papper! Vänta! Varför vill personen i fråga bygga en egen julgran? Så då tycker han att han ska bygga en gran! Just nu föreställer den en metallpinne med en massa vanliga trädgrenar runt. Den är inte ens grön! Och han vill inte köpa en plastgran! Så du fattar nog varför jag hatar honom så extremt mycket! (Nu är han och handlar och jag sa åt honom att köpa en riktig gran!) Hoppas han köper en gran då! När jag var liten hade vi en plast gran, men jag tyckte det såg ut som ett klätterträd och försökte klättra upp i den...Vilken inte gick så bra. Åren efter det hölls granen ihop av snöre...Fast förrförra året tror jag det var började vi ha riktiga granar även om pappa är allergisk. Önskar att jag tillhörde din normala familj istället för min äckliga! 22 dec, 2017 12:36 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Annabeth the Chaser: Han köpte ingen gran! Men jag tänker hota med att inte följa med till Farmor om han inte fixar en normal gran!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Annabeth the Chaser: "För det är onödigt att döda och släpa in ett träd varenda år!"Skrivet av GinnyHermionePotter: I min familj är det en unpopular opinion att vilja ha en riktig julgran på julen! Nu har någon här hemma fått för sig att han ska bygga en julgran själv, han sa att han skulle vara klar idag, men den är knappt halvfärdig och den är jätteful! Det är också en unpopular opinion att vilja att vi ska slå in julklapparna i julklappspapper. De andra vill så in dem i tyg! DET GÅR LIKSOM INTE!!! På julen ska man ha en gran och man ska slå in paketen i papper! Vänta! Varför vill personen i fråga bygga en egen julgran? Så då tycker han att han ska bygga en gran! Just nu föreställer den en metallpinne med en massa vanliga trädgrenar runt. Den är inte ens grön! Och han vill inte köpa en plastgran! Så du fattar nog varför jag hatar honom så extremt mycket! (Nu är han och handlar och jag sa åt honom att köpa en riktig gran!) Hoppas han köper en gran då! När jag var liten hade vi en plast gran, men jag tyckte det såg ut som ett klätterträd och försökte klättra upp i den...Vilken inte gick så bra. Åren efter det hölls granen ihop av snöre...Fast förrförra året tror jag det var började vi ha riktiga granar även om pappa är allergisk. Önskar att jag tillhörde din normala familj istället för min äckliga! Är det normalt att försöka klättra i en plastgran? Jag var dock väldigt lite, men ändå! ![]()
22 dec, 2017 12:42 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Annabeth the Chaser: Jo det är ju kul! Jag ville klättra i skolans plastgran nu när jag satte upp den för ett tag sedan!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Annabeth the Chaser: Han köpte ingen gran! Men jag tänker hota med att inte följa med till Farmor om han inte fixar en normal gran!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Annabeth the Chaser: "För det är onödigt att döda och släpa in ett träd varenda år!"Skrivet av GinnyHermionePotter: I min familj är det en unpopular opinion att vilja ha en riktig julgran på julen! Nu har någon här hemma fått för sig att han ska bygga en julgran själv, han sa att han skulle vara klar idag, men den är knappt halvfärdig och den är jätteful! Det är också en unpopular opinion att vilja att vi ska slå in julklapparna i julklappspapper. De andra vill så in dem i tyg! DET GÅR LIKSOM INTE!!! På julen ska man ha en gran och man ska slå in paketen i papper! Vänta! Varför vill personen i fråga bygga en egen julgran? Så då tycker han att han ska bygga en gran! Just nu föreställer den en metallpinne med en massa vanliga trädgrenar runt. Den är inte ens grön! Och han vill inte köpa en plastgran! Så du fattar nog varför jag hatar honom så extremt mycket! (Nu är han och handlar och jag sa åt honom att köpa en riktig gran!) Hoppas han köper en gran då! När jag var liten hade vi en plast gran, men jag tyckte det såg ut som ett klätterträd och försökte klättra upp i den...Vilken inte gick så bra. Åren efter det hölls granen ihop av snöre...Fast förrförra året tror jag det var började vi ha riktiga granar även om pappa är allergisk. Önskar att jag tillhörde din normala familj istället för min äckliga! Är det normalt att försöka klättra i en plastgran? Jag var dock väldigt lite, men ändå! Tyvärr köpte han ingen gran, men den hemmabyggda är klar... Det finns en bild på den i Julaftonshörnan om du vill se den! 23 dec, 2017 12:24 |
|
Asked Calmly
Elev |
23 dec, 2017 15:56 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte stan
25 dec, 2017 02:07 |
|
catradora
Elev |
25 dec, 2017 08:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen