@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Grindylow
Elev |
YouTube går seeeeegt när man ska ladda upp videor. Har väntat i ca 2 timmar nu och den är... PÅ 91% 8D
Snart klaaart! Bara inte mamma säger att jag inte får sitta vid datorn längre (jo, datorn är min, men hon bestämmer ändå hur länge jag får sitta). D:
30 jun, 2012 20:05 |
|
EMELESEL
Elev |
Känns strange att sitta här i medeltidskläder efter medeltidsmarknaden, och vara inne på mugglis c:
Ravenclaw kickar lätt Gryffindors små rumpor! 30 jun, 2012 20:07 |
|
Solkatten
Elev |
Funderar på att snart skriva på en Harry Potter fanfic. Jag är så dålig på konversationer! xD T.ex. resan till Hogwarts. Vad ska dem prata om?! Jo, jag vet i början men sedan? Ska jag bara hoppa fram tills de kommer fram eller vadå? Hm.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2012 20:19 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Funderar på att snart skriva på en Harry Potter fanfic. Jag är så dålig på konversationer! xD T.ex. resan till Hogwarts. Vad ska dem prata om?! Jo, jag vet i början men sedan? Ska jag bara hoppa fram tills de kommer fram eller vadå? Hm. Du kan ju skriva om när de äter lunch, byter om till skoluniform och kanske kollar lite i sina skolböcker 30 jun, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
NÖÖÖÖÖÖÖÖFFFNÖFFF.
GIF-KRIG, NÅGON? 30 jun, 2012 20:27 |
|
lliissaa
Elev |
åååh.. är så jäkla trött å har ändå sovit ca 9 h inatt/idag?!
![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
30 jun, 2012 20:28 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: this! Även om jag inte får en chans att gå på det.Jag hoppas att nu när Sverige ordnar ESC 2013 att vi gör det ordentligt bra! ♥ Hoppas bara på inga pinsamma programledare som Azerbajdzjan hade, eheh. Är det inte sarah och gina som är programledare så blir jag sur!
30 jun, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Jag är fortfarande typ halvdöd efter gårdagens fangirlchock, i have to träffa MonsterCookie innan jag drar till London, she knows why XD
30 jun, 2012 20:32 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Någon som vill duellera?
30 jun, 2012 20:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Solkatten: this! Även om jag inte får en chans att gå på det.Jag hoppas att nu när Sverige ordnar ESC 2013 att vi gör det ordentligt bra! ♥ Hoppas bara på inga pinsamma programledare som Azerbajdzjan hade, eheh. Är det inte sarah och gina som är programledare så blir jag sur! Gina MÅSTE vara programledare! D: Hon är fan bäst xD Då blir det förhoppningsvis lite humor också Edit; Kom på en annan också! Tobbe trollkarl! X"D Gillade han som programledare i Talang xD Dock vet jag inte om han hade varit bra i ESC men ja ... Hahah. Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Funderar på att snart skriva på en Harry Potter fanfic. Jag är så dålig på konversationer! xD T.ex. resan till Hogwarts. Vad ska dem prata om?! Jo, jag vet i början men sedan? Ska jag bara hoppa fram tills de kommer fram eller vadå? Hm. Du kan ju skriva om när de äter lunch, byter om till skoluniform och kanske kollar lite i sina skolböcker Men vill gärna ha lite samtal liksom om du förstår vad jag menar xD Vet ju hur det ska vara i början och så dock. Förslag någon? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2012 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen