@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mintpastill
Elev |
Skrivet av lliissaa: Skrivet av Mintpastill: Varför gång jag ser ordet "singel" så läser jag istället "snigel" och det blir vääääldigt fel ibland. omg?! trodde jag var ensam om det?! xd Hahaha jag trodde jag var det med, woho! "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 30 jun, 2012 19:48 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Mintpastill: Varför gång jag ser ordet "singel" så läser jag istället "snigel" och det blir vääääldigt fel ibland. jag är inte i ett förhållande jag är en snigel ![]()
30 jun, 2012 19:53 |
|
scarhead
Lärare |
30 jun, 2012 19:54 |
|
Celebikai
Elev |
30 jun, 2012 19:56 |
|
Grindylow
Elev |
30 jun, 2012 19:56 |
|
Mintpastill
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Mintpastill: Varför gång jag ser ordet "singel" så läser jag istället "snigel" och det blir vääääldigt fel ibland. jag är inte i ett förhållande jag är en snigel HAHAHAHAHAHAH made my day....♥ "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 30 jun, 2012 19:57 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Mintpastill: jag är snigel och sökande ;' Skrivet av Celebikai: Skrivet av Mintpastill: Varför gång jag ser ordet "singel" så läser jag istället "snigel" och det blir vääääldigt fel ibland. jag är inte i ett förhållande jag är en snigel HAHAHAHAHAHAH made my day....♥ 30 jun, 2012 19:58 |
|
Grindylow
Elev |
Skrivet av Celebikai: AAW ♥Skrivet av Mintpastill: Varför gång jag ser ordet "singel" så läser jag istället "snigel" och det blir vääääldigt fel ibland. jag är inte i ett förhållande jag är en snigel *Gilla-knapp direkt*
30 jun, 2012 20:00 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Lite sol, lite regn... det smattrar på däck 10 och hörs till hytten ♥ Inte nog med det så har jag en jäkligt svag regnbåge utanför ventilen i hytten ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 jun, 2012 20:03 |
|
Neztan
Elev |
JAG GILLAR JORDGUBBAR OCH COCA COLA ZERO
Ya did'nt know that about me, huh? 30 jun, 2012 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen