@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lliissaa
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av lliissaa: ganska nyss hemkommen från en mysig natt med annie (Sovsvampen) arvid, erik å jonte. käkat pizza å är supermätt också! puss puss ♥ Haha, blogginlägg? Förresten, vad hände med din blogg? :ooo Mysigt ♥ vaaaa?? haha orkar inte blogga just nu, typ c; jaa ♥ ![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
30 jun, 2012 18:46 |
|
Solkatten
Elev |
Känner mig lite smått löjlig nu när jag har gjort en tråd om Sverige xD Hehehe.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2012 18:49 |
|
LolFeelings
Elev |
30 jun, 2012 18:51 |
|
Alice...
Elev |
30 jun, 2012 19:09 |
|
Neztan
Elev |
JAG ÄLSKAR JORDGUBBAR!!! :'D
30 jun, 2012 19:13 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hoppas att nu när Sverige ordnar ESC 2013 att vi gör det ordentligt bra! ♥ Hoppas bara på inga pinsamma programledare som Azerbajdzjan hade, eheh.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
har köpt KAJ's första skiva
(Kevin, Axel och Jacob) karalååtin, en hyllning till dom, karalååtin som en tjänglååt fast tvärtom. Fast e ji en karalååt segär itt vi schas åt tjängan fö tå vaar e korvkalas... valmo vet vem jag menar 30 jun, 2012 19:41 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag hoppas att nu när Sverige ordnar ESC 2013 att vi gör det ordentligt bra! ♥ Hoppas bara på inga pinsamma programledare som Azerbajdzjan hade, eheh. jaa, dom programledarna var fett jobbiga :$ skämskudde! (hoppas att sarah dawn finer blir programledare ♥) On topic: jag är glad för att.... a) "Ja, John gillar Harry Potter" edward från jedward JOHN GILLAR HP OCH EDWARD FÖRSÖKTE LÄSA LOTR och dom gillar men in black ♥ b) jag har glass! c) alina devecerski på tv snart ♥ d) INSTAGRAM FUNKAR IGEN ![]()
30 jun, 2012 19:45 |
|
Mintpastill
Elev |
Varför gång jag ser ordet "singel" så läser jag istället "snigel" och det blir vääääldigt fel ibland.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 30 jun, 2012 19:45 |
|
lliissaa
Elev |
Skrivet av Mintpastill: Varför gång jag ser ordet "singel" så läser jag istället "snigel" och det blir vääääldigt fel ibland. omg?! trodde jag var ensam om det?! xd ![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
30 jun, 2012 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen