@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
MIN MAMMA BERÄTTADE NYSS ATT SIR TOM JONES VAR HÄR I OXELÖSUND TYP -99 ELLER NÅT WTF
han var på en festival omfg varför finns det inga roliga festivaler kvar. SIR TOM JONES när jag var typ 5 älskade jag it's not unusual. ![]()
30 jun, 2012 17:51 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag älskar det faktum att jag är längst av kvinnorna/flickorna i min familj Jag är längre än båda mina mostrar, mamma, mormor, kusinen och syrran (och jag tror jag skulle vara längre än farmor om hon skulle vara i livet) och jag är bara 168/169 cm Jag är typ kortast. Eller jag är längre är mina småkusiner men annars är jag kortast. Mamma-184 cm Mormor-176 cm (?) Farmor-176 cm Faster-175 cm Moster-178 cm (?) Jag-171 cm 30 jun, 2012 17:59 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: När si_tonks har lärt sig att cykla på en enhjuling ska jag tvinga på henne en elefant-dräkt och cykla på enhjulingen och sjunga Paradise. Det där var typ den bästa iden evah omfg. Btw, jag såg en soptunna som det stod Miri på x) ![]()
30 jun, 2012 18:01 |
|
Knizzlare
Elev |
30 jun, 2012 18:14 |
|
Celebikai
Elev |
30 jun, 2012 18:23 |
|
Solkatten
Elev |
Har inte varit inne på Mugglis hela dagen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2012 18:27 |
|
Sovsvampen
Elev |
Fandoms är både bra och dåligt för mig, har en väldigt bra förmåga att bli FÖR fast .. men ändå får det mig att må bra, att orka och att leva vidare. Liksom, folk kan väl få störa sig på mig för att jag gillar skins, hp, hg och 1D? Det gör mig glad och levande, lev med det liksom ♥
Ehm.. hej förresten!
30 jun, 2012 18:31 |
|
Solkatten
Elev |
Somnade kanske inte förrän typ tre-fyra inatt x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2012 18:37 |
|
lliissaa
Elev |
ganska nyss hemkommen från en mysig natt med annie (Sovsvampen) arvid, erik å jonte. käkat pizza å är supermätt också! puss puss ♥
![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
30 jun, 2012 18:39 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av lliissaa: ganska nyss hemkommen från en mysig natt med annie (Sovsvampen) arvid, erik å jonte. käkat pizza å är supermätt också! puss puss ♥ Haha, blogginlägg? Förresten, vad hände med din blogg? :ooo Mysigt ♥
30 jun, 2012 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen