@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
30 jun, 2012 15:00 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av scarhead: Det är så gulligt när Ravenclaw skriver om oss. Som om vi tar åt oss. ♥ I know. It's kind of funny xD Haha ;3 30 jun, 2012 15:16 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Ronald Weasley: omg yeah ikr? ah well. det är ju till oss så vi borde känna oss hedrade att de tar sin tid för att skriva så. :pSkrivet av scarhead: Det är så gulligt när Ravenclaw skriver om oss. Som om vi tar åt oss. ♥ I know. It's kind of funny xD Haha ;3 30 jun, 2012 15:18 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Ronald Weasley: omg yeah ikr? ah well. det är ju till oss så vi borde känna oss hedrade att de tar sin tid för att skriva så. :p Skrivet av scarhead: Det är så gulligt när Ravenclaw skriver om oss. Som om vi tar åt oss. ♥ I know. It's kind of funny xD Haha ;3 Ja, det är ju ett privilegium, då inte Hufflarna och Slytherinnarna får ta del av det ;D 30 jun, 2012 15:25 |
|
VattenBlå
Elev |
Jag sitter i bilen på väg till Dalarna ^^
Jag anser att Ravenclaw lätt kickar Gryffindors små rumpor!
30 jun, 2012 15:30 |
|
baramin
Elev |
Sugarplum Fairy går på scenen om en timme och tre kvart och jag har aldrig varit mindre festivalpepp typ... någonsin. Vill bara stanna hemma. Egentligen.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 30 jun, 2012 15:47 |
|
Celebikai
Elev |
vill köpa glass men orkar inte
idk, gör nog det ändå DÖR HÄR BORTA har ingen glass och inget bröd (man kan inte ha en halv burk nutella utan bröd) brb (btw kolla min nya signatur) ![]()
30 jun, 2012 15:56 |
|
Borttagen
|
Äntligen hemma. Trött. Och så ska jag iväg på kvällen igen bara för att inte sitta hemma och tänka för mycket.
30 jun, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Jag älskar det faktum att jag är längst av kvinnorna/flickorna i min familj
Jag är längre än båda mina mostrar, mamma, mormor, kusinen och syrran (och jag tror jag skulle vara längre än farmor om hon skulle vara i livet) och jag är bara 168/169 cm 30 jun, 2012 16:34 |
|
Hp Luna
Elev |
30 jun, 2012 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen