Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5738 5739 5740 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Och så har vi det här med att jag inte visste att MonsterCookie skulle dit och träffa William och Tora och Andreas och Filip så ja vem sitter här i en säng, klockan 22:37 (jag är i Finland ok?) och är avundsjuk? En liten flicka på 12 vintrar. jag menar jag hann aldrig säga att hon skulle hälsa
me iz sad

FÖRLÅT GMN OMG AWFULLY SORRY SHIT D: </3

wolfstar deserved better.

29 jun, 2012 23:08

whirlwinds
Elev

Avatar


åt för mycket chips. MÅR SÅ JÄVLA ILLA NU

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4190059%2F9-3%2F20170802_121833_1761619971_5981a8cd2a6b22bba90d6e3b.jpg

29 jun, 2012 23:17

scarhead
Lärare

Avatar

+2


JAG HAR FAKTISKT FÅTT EN VÄN I FINLAND
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstream1.gifyo.com%2Fpictures%2F250%2Flarge%2Fe9946a8aa32322529870e198b2e1256b-430153739.gif
säg hej till charmander

MonsterCookie - AH IT'S OKEY i should have asked you
får hoppas jag får chans att möta honom själv en dag!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

29 jun, 2012 23:21

Borttagen

Avatar


Försöker skriva en dikt. Det slutar alltid med att jag har skrivit en massa skumma och typ mystiska typ one-shots på kanske sju rader. Jag är sämst på det här, haha. x3

29 jun, 2012 23:32

Borttagen

Avatar


Alltså åh. Jag har en skitbra idé till en av mina fanfics, men den händelsen kommer inte få hända på jättelänge. :c

JAG VILL SKRIVA DEN NU JUUU. </3

29 jun, 2012 23:36

EMELESEL
Elev

Avatar


Men ööh, jag vill sova.
Jag är inte trött.

29 jun, 2012 23:52

Borttagen

Avatar


Jag har precis fått prata ut, med en person som jag känner irl. Jag har alltid svårt att prata om hur jag mår med folk jag känner i verkligheten, men den här personen verkar förstå mycket mer än alla andra.
Alltså... åh. Kärlek på honom helt enkelt. ♥

30 jun, 2012 00:28

Solkatten
Elev

Avatar


Jag är otroligt nöjd med det huset jag håller på att bygga i The Sims 3! Håller på med inredningen nu men fortsätter imorgon. Sedan ska jag fixa trädgården också. ♥ Bilder kommer! :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 jun, 2012 00:31

Ronald Weasley
Elev

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash3%2F528145_359459577455282_440276856_n.jpg
Jag såg den här bilden idag på Facebook. Och, jag insåg att det stämmer ju. Även om det känns svårt ibland - GE INTE UPP!

30 jun, 2012 00:46

Borttagen

Avatar


Min kontaktperson måste nog vara en av de underbaraste människor jag någonsin har träffat.
Det är verkligen ingen förutom honom som har smsat mig mitt i natten för att fråga hur det står till, efter att ha läst lite på facebook.

Jag är verkligen tacksam för att jag fick just honom som kontaktperson.

30 jun, 2012 02:37

1 2 3 ... 5738 5739 5740 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.