@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av scarhead: Och så har vi det här med att jag inte visste att MonsterCookie skulle dit och träffa William och Tora och Andreas och Filip så ja vem sitter här i en säng, klockan 22:37 (jag är i Finland ok?) och är avundsjuk? En liten flicka på 12 vintrar. jag menar jag hann aldrig säga att hon skulle hälsa me iz sad FÖRLÅT GMN OMG AWFULLY SORRY SHIT D: </3 wolfstar deserved better. 29 jun, 2012 23:08 |
|
whirlwinds
Elev |
29 jun, 2012 23:17 |
|
scarhead
Lärare |
JAG HAR FAKTISKT FÅTT EN VÄN I FINLAND
![]() säg hej till charmander MonsterCookie - AH IT'S OKEY i should have asked you får hoppas jag får chans att möta honom själv en dag! 29 jun, 2012 23:21 |
|
Borttagen
|
Försöker skriva en dikt. Det slutar alltid med att jag har skrivit en massa skumma och typ mystiska typ one-shots på kanske sju rader. Jag är sämst på det här, haha. x3
29 jun, 2012 23:32 |
|
Borttagen
|
Alltså åh. Jag har en skitbra idé till en av mina fanfics, men den händelsen kommer inte få hända på jättelänge. :c
JAG VILL SKRIVA DEN NU JUUU. </3 29 jun, 2012 23:36 |
|
EMELESEL
Elev |
Men ööh, jag vill sova.
Jag är inte trött. 29 jun, 2012 23:52 |
|
Borttagen
|
Jag har precis fått prata ut, med en person som jag känner irl. Jag har alltid svårt att prata om hur jag mår med folk jag känner i verkligheten, men den här personen verkar förstå mycket mer än alla andra.
Alltså... åh. Kärlek på honom helt enkelt. ♥ 30 jun, 2012 00:28 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är otroligt nöjd med det huset jag håller på att bygga i The Sims 3!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2012 00:31 |
|
Ronald Weasley
Elev |
![]() Jag såg den här bilden idag på Facebook. Och, jag insåg att det stämmer ju. Även om det känns svårt ibland - GE INTE UPP! 30 jun, 2012 00:46 |
|
Borttagen
|
Min kontaktperson måste nog vara en av de underbaraste människor jag någonsin har träffat.
Det är verkligen ingen förutom honom som har smsat mig mitt i natten för att fråga hur det står till, efter att ha läst lite på facebook. Jag är verkligen tacksam för att jag fick just honom som kontaktperson. 30 jun, 2012 02:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen