@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Jag har inte varit inne på typ 3-4 dagar, antar att ingen har märkt något men jag tyckte bara att ni skulle veta det :p Jag är i Frankrike just nu och vet inte när jag kommer att få internet igen. Men men, nu är jag här i alla fall! Vad gör du där? :3 29 jun, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: WHAT!Jag har inte varit inne på typ 3-4 dagar, antar att ingen har märkt något men jag tyckte bara att ni skulle veta det :p Jag är i Frankrike just nu och vet inte när jag kommer att få internet igen. Men men, nu är jag här i alla fall! Hur klarar du dig utan mugglis i 4 dagar? Jag skulle nog dö xD 29 jun, 2012 22:08 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Jag har inte varit inne på typ 3-4 dagar, antar att ingen har märkt något men jag tyckte bara att ni skulle veta det :p Jag är i Frankrike just nu och vet inte när jag kommer att få internet igen. Men men, nu är jag här i alla fall! Vad gör du där? :3 Jag ska ner till Marseille (eller vad det nu heter) och där ska jag sola, bada och ha det allmänt mysigt!
29 jun, 2012 22:09 |
|
Kedjebrev
Elev |
29 jun, 2012 22:14 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: WHAT!Jag har inte varit inne på typ 3-4 dagar, antar att ingen har märkt något men jag tyckte bara att ni skulle veta det :p Jag är i Frankrike just nu och vet inte när jag kommer att få internet igen. Men men, nu är jag här i alla fall! Hur klarar du dig utan mugglis i 4 dagar? Jag skulle nog dö xD Haha jag är typ död, nej men det har varit jobbigt, jag har saknat alla underbara mugglisar! Det har varit särskilt jobbigt att inte ha någon som helst tillgång till internet och att sitta i en bil från klockan 9 till 20 i tre dagar...
29 jun, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Jag har inte varit inne på typ 3-4 dagar, antar att ingen har märkt något men jag tyckte bara att ni skulle veta det :p Jag är i Frankrike just nu och vet inte när jag kommer att få internet igen. Men men, nu är jag här i alla fall! Vad gör du där? :3 Jag ska ner till Marseille (eller vad det nu heter) och där ska jag sola, bada och ha det allmänt mysigt! Okej 29 jun, 2012 22:22 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Jag har inte varit inne på typ 3-4 dagar, antar att ingen har märkt något men jag tyckte bara att ni skulle veta det :p Jag är i Frankrike just nu och vet inte när jag kommer att få internet igen. Men men, nu är jag här i alla fall! Vad gör du där? :3 Jag ska ner till Marseille (eller vad det nu heter) och där ska jag sola, bada och ha det allmänt mysigt! Okej Merci beaucoup
29 jun, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Så irriterande att en enda person kan förstöra allting för en med bara en mening. Seriöst, kan inte folk få sköta sina liv nu längre?
29 jun, 2012 22:33 |
|
Celebikai
Elev |
jenna marbles är på vidcon, laci green är på vidcon, finn och jack harries är på vidon.
varför är inte jag där? :c ![]()
29 jun, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
DAMM DAMM DAAAAAAAMM! JAG SKA ÅKA TILL LONDON OM 13 DAGAAAAR!
Jag måste lägga upp queue eller vad det nu heter på tumblr. 29 jun, 2012 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen