@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alice... men slutaaah, kan du inte bygga en Tardis så vi kan åka tillbaka i tiden så jag kan få träffa Filip? *angst, angst, fangirl-angst*
29 jun, 2012 21:25 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alice... men slutaaah, kan du inte bygga en Tardis så vi kan åka tillbaka i tiden så jag kan få träffa Filip? *angst, angst, fangirl-angst* Skrivet av Borttagen: Alice... men slutaaah, kan du inte bygga en Tardis så vi kan åka tillbaka i tiden så jag kan få träffa Filip? *angst, angst, fangirl-angst* You can't just bulid a tardis... XD Han var fin! :I LYCKLIG CHEY! (igorera mitt dork smile)
29 jun, 2012 21:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Alice... men slutaaah, kan du inte bygga en Tardis så vi kan åka tillbaka i tiden så jag kan få träffa Filip? *angst, angst, fangirl-angst* Skrivet av Borttagen: Alice... men slutaaah, kan du inte bygga en Tardis så vi kan åka tillbaka i tiden så jag kan få träffa Filip? *angst, angst, fangirl-angst* You can't just bulid a tardis... XD Han var fin! :I LYCKLIG CHEY! (igorera mitt dork smile) Jag veeet, men änddååååååh D: Jag såg den där bilden på fb.. du ser ut som en vampyr.. en gullig vampyr :3 29 jun, 2012 21:28 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Alice... men slutaaah, kan du inte bygga en Tardis så vi kan åka tillbaka i tiden så jag kan få träffa Filip? *angst, angst, fangirl-angst* Skrivet av Borttagen: Alice... men slutaaah, kan du inte bygga en Tardis så vi kan åka tillbaka i tiden så jag kan få träffa Filip? *angst, angst, fangirl-angst* You can't just bulid a tardis... XD Han var fin! :I LYCKLIG CHEY! (igorera mitt dork smile) Jag veeet, men änddååååååh D: Jag såg den där bilden på fb.. du ser ut som en vampyr.. en gullig vampyr :3 haha, lite problem med ljuset och så XD
29 jun, 2012 21:31 |
|
Knizzlare
Elev |
29 jun, 2012 21:35 |
|
scarhead
Lärare |
Och så har vi det här med att jag inte visste att MonsterCookie skulle dit och träffa William och Tora och Andreas och Filip så ja vem sitter här i en säng, klockan 22:37 (jag är i Finland ok?) och är avundsjuk? En liten flicka på 12 vintrar. jag menar jag hann aldrig säga att hon skulle hälsa
me iz sad 29 jun, 2012 21:38 |
|
Grindylow
Elev |
29 jun, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Hej
Jag kommer antagligen inte logga in igen föränn söndag kväll. om någon är intresserad. antagligen inte. men ändå. Hejdå. 29 jun, 2012 21:52 |
|
whirlwinds
Elev |
29 jun, 2012 22:01 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag har inte varit inne på typ 3-4 dagar, antar att ingen har märkt något men jag tyckte bara att ni skulle veta det :p Jag är i Frankrike just nu och vet inte när jag kommer att få internet igen. Men men, nu är jag här i alla fall!
29 jun, 2012 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen