@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Är det ingen som vill komma på bröllop?? HannaPanna &MissFniss skulle uppskatta dt! Sök på Giftermål ♥
29 jun, 2012 20:48 |
|
Twix
Elev |
29 jun, 2012 20:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 jun, 2012 20:52 |
|
Twix
Elev |
29 jun, 2012 20:56 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Twix: Det gör inget, jag tål ändå allt virtuellt godis Bra =)
29 jun, 2012 20:57 |
|
Solkatten
Elev |
Just det, det är ju fredag idag!
Edit; Vi hade inga ;_; "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jun, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
NYYYYY VISNINGSBILD!
29 jun, 2012 21:07 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: NYYYYY VISNINGSBILD! Hahahah fin. 29 jun, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/529292_460676100617153_1561878625_n.jpg Förstorad verision för den halvblinde (läs skylten lappen :3) 29 jun, 2012 21:12 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: May I point out that I have Williams autograf på både min hand och papper, Tora, Filip Winther och Andreas Haglunds autografer på papper, samt att jag har kramat Andreas och gett honom en present med min kompis som han blev jätteglad över och att Tora har gjort silly faces mot min kamera och att Filip är så jävla sjukt underbart snäll så det går inte omfg best day ever gah? Och Alice..., JAG FÖRSÖKTE HITTA DIG MEN DET GICK INTE </3 VA DU DÄR?! Skrivet av Borttagen: WOOP WOOP! KÄNN ER ÄGDA NU FOLKS! FILIP HAR HÅLLT I EN LAPP SOM DET STOD "HEJ RONJA" PÅ OCH DET VAR IDA SOM TOG DEN; eller Ida du får utveckla det där själv: KOLLA VAD SÖÖÖT ♥ Jag kramade Filip!
29 jun, 2012 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen